  • Data: 2016-09-02 12:18:44
    Temat: Re: Prototypy 8PLN
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-02 o 10:51, ww pisze:

    > Ja tam nie widzę nawet żadnego pytania. To tylko informacja
    > o promocji.
    >
    > Za to ja mam pytanie : ma ktoś jakieś ich przykładowe ceny ?
    > Koniecznie z rozbiciem na dokumentacja/reszta. Nie ma tam żadnej
    > możliwości wstępnej wyceny, a nie chce im zawracać niepotrzebnie głowy.

    Jak nie jak tak? Przynajmniej jeżeli chodzi o prototypy (a o tym mowa).
    Wybierasz "zamów ofertę specjalną ts-ka" czy jakoś tak i tam jest
    kalkulator. Jak wysyłasz potem zapytanie to tak samo liczą.
    "Normalne" projekty to jednak trzeba wysłać zapytanie, ale to nie boli,
    a oni od tego są, żeby wycenę zrobić. Jak będzie nieatrakcyjna no to ich
    problem, nie? Ja już dawno przestałem się przejmować. "Mam ofertę za
    xxxx" i tyle. I daje się potargować, a jak nie to znaczy że im nie
    zależy. Nie dajmy się zwariować.

    Pozdrawiam

    DD