  • 31. Data: 2009-08-02 20:57:36
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > drobne, w związku z czym uprasza się szacownych kolegów z puszek o
    > wybranie innej drogi, celem uniknięcia nerwów i marnacji czasu. I za
    > tydzień to samo. I za kolejny, etc. Taka nowa świecka tradycja, jak
    > rowerowa Masa Krytyczna. Jak puszki pojadą inną drogą, to trzepnie to
    > minimalnie po kieszeni zarządce i może jednak ktoś tam ruszy szarymi
    > komórkami.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Sebastian
    > Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery

    Bez puszkarzy nie dacie rady. Jesteście charakterystyczni z wyglądu. Samochody
    są przy was anonimowe. Przegoni was policja na jedną bramkę i przegracie. Na
    następną akcję będą lepiej przygotowani. Za to im płacimy. I do nich nie można
    mieć pretensji. Mają robić co im przełożony każe. Niby dlaczego nie wciągnąć do
    protestu puszkarzy ( ciekawe określenie). Też się wkurzają na wysokie opłaty.

  • 32. Data: 2009-08-02 22:22:43
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sun, 02 Aug 2009 22:57:36 +0200, na pl.rec.motocykle, kogutek
    napisał(a):

> [...]
    > protestu puszkarzy ( ciekawe określenie). Też się wkurzają na wysokie opłaty.

    jako puszkarz, motocyklista, skuterzysta i rowerzysta powiem tak -
    maksymalnym kurestwem jest w PL oddanie prywatnej firmie kawalka drogi
    wybudowanej za komuny z naszych obywatelskich podatkow, zeby ja
    sobie stuningowala i wprowadzila oplaty. Dodatkowo rozstrzelalbym tych
    debili ktorzy wymyslili bramki NA autostradzie a nie na
    wjazdach/zjazdach.

    Co innego jak autostrady owej w postaci jakiejsc drogi przed 1989
    rokiem po prostu nie bylo - wtedy spoko, niech pobieraja oplaty ale
    proporcjonalne do tych we FR, czy innej Belgii (w stosunku do
    dochodow). A za bramnki NA autostradzie - podbnie jak w przypadku
    powyzej - czapa...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 33. Data: 2009-08-02 22:26:16
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-08-02 22:33, boloboy napisał (a)::

    > a ja dodam cos o oplatach.
    > Wczoraj wrocilem z Wegier. 4-dniowa (to najkrotszy mozliwy okres do
    > wykupienia) winieta na motocykl na wszystkie wegierskie autostrady kosztuje
    > 765 Forintow, czyli 12zl. Cena 13zl za 1-razowy przejazd krotka A4 jest chora.

    Zgadzam się z tym, że cena jest chora. Ale co osiągnęli protestujący
    poza wkurzeniem dziesiątek (setek) osób jadących na wakacje lub np.
    wracających do domu z Krakowa do Katowic?
    Dla mnie np. delegacja do Krakowa (z Katowic) to 4-6 godzin. W sumie
    poza rozliczeniem kilometrówki mógłbym jej nie wypisywać. Ale przy takim
    "proteście" zamiast wrócić w piątek o 17.00 do domu byłbym tam znacznie
    później. Nawet 4-5 godziny później o ile informacje o korkach były
    prawdziwe.
    Dla mnie jako użytkownika autostrady i motocyklisty ten protest był głupi.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 34. Data: 2009-08-02 22:30:57
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-08-02 21:39, de Fresz napisał (a)::

> [...]
    > rowerowa Masa Krytyczna. Jak puszki pojadą inną drogą, to trzepnie to
    > minimalnie po kieszeni zarządce i może jednak ktoś tam ruszy szarymi

    I jedyne co osiągnie taka akcja to (tak jak Masa Krytyczna) negatywne
    nastawienie kierowców samochodów do protestujących.
    Alternatywna pozwalająca na w miarę sprawne poruszenie droga jest jedna
    (DK 94). Przy standardowym obciążeniu jest wolnoprzejezdna. W momencie,
    gdy ruszą na nią wszyscy chcący uniknąć durnego korka na A4 będzie klops
    na A4 i na DK 94.
    Protestować trzeba z głową.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 35. Data: 2009-08-02 22:47:41
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-08-02 22:01, k...@o...pl napisał (a)::

    > Akcja ma uderzyć w kierowców. To oni mają być niezadowoleni i mieć straty. Wtedy
    > pośrednio uderzy w ustawodawce i właściciela.
    Akurat w ten piątek nie jeździłem do Krakowa. Ale byłbym wkurwiony na
    debili odliczających grosze.

    > To niezadowoleni kierowcy mają
    > żądać odszkodowania za kiepską usługę.
    Wskaż mi jakie straty ponieśli kierowcy samochodów osobowych oprócz
    powrotu o normalnej godzinie i spędzenia popołudnia i wieczoru z rodziną.

    > Motocykliści są zadowoleni.
    Powodzenia.

    > Bo zapłacili
    > i wjechali na autostradę.
    Ja też czasem wjeżdżam motocyklem na płatne odcinki autostrad. Ale mam
    działający mózg. I to, że on działa pozwala mi przewidzieć, że będę
    przejeżdżał przez bramki. Więc mogę sobie przygotować np. dwa banknoty
    po 10 PLN. Czas spędzony na bramkach jest wielokrotni niższy niż przy
    podaniu woreczka jednogroszówek.

    > To właściciel autostrady jest nieprzygotowany na
    > obsługę zbyt dużej ilości wjeżdżających i dlatego jest korek.
    Nie jest przygotowany na to, że zbiór złośliwych istot będzie sabotował
    działanie jego firmy. To możemy wykazać w każdej branży. Gdy odliczonymi
    jednogroszówkami zacznie płacić 20-30-100 osób spowoduje to blokadę
    dowolnego punktu gdzie pobiera się opłaty. Fajny sposób na wykończenie
    konkurencji.

    ? Pierdzielenie że
> [...]
    > odpowiada i dał kwitek. Robi to przez ileś tam godzin dziennie i spada do domu.
    > Pracownikowi jest lepiej jak przejedzie mniej samochodów a nie więcej. Protest
    > motocyklistów jest dobry dla szeregowych pracowników. Zapewne cieszy się również
    > ich poparciem. Szeregowi pracownicy, bez których autostrada nie działa, są tam
    > najgorzej wynagradzani. Codziennie kilka godzin w budce wdychają spaliny.
    > Dostają za to pieniądze które nie pozwolą im podreperować zdrowia po kilku
    > latach pracy w takim miejscu. Dostają tyle żeby na bieżąco przeżyć.
    Fajna socjalistyczna gadka. Może mają w tym cel, żeby na bramkach
    2-3-12-24 miesięcy pobimbać. Zapewniam Cię, że jeżdżąc codziennie przez
    65 dni A4 w obie strony z Katowic do Krakowa i z powrotem nigdy ta sama
    osoba nie kasowała mnie na bramkach.

    > To jeśli
    > ktoś z zewnątrz zrobi to czego oni nie zrobią, czyli pozbawi właściciela
    > autostrady części wpływów. To będą zadowoleni.
    Dlaczego mają być zadowoleni. Skoro 80% z nich można zwolnić, bo
    podjeżdżający motocykl się przepuści, wyda się motocyklistom karty do
    automatycznego otwierania bramek lub zrobi się bramkę dla motocyklistów
    o szerokości 1,5m ciągle otwartą.

    > Jak się będą starali to więcej
    > nie zarobią. Włożą więcej energii za te same pieniądze i na pewno nawet dziękuję
    > od szefa nie usłyszą.

    Może po prostu szef im podziękuje. I wymarzone studia, odżywki dla
    dziecka, albo spłata raty za mieszkanie .... i tak dalej. Może SF
    zaczniemy pisać.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 36. Data: 2009-08-02 22:55:36
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-08-02 22:41, kogutek napisał (a)::

    > Dlatego jeżdżą większą grupą. Już oczami wyobraźni widzę jak w sytuacji gdy
    > cherlawy dupek akwizytor w służbowym samochodzie wychyli się żeby uderzyć
    > motocyklistę gdy ma dookoła jego siedemdziesięciu kolegów w ubraniach
    > chroniących najważniejsze części człowieka.
    Nie wychylę się. Ale przestanę robić miejsce do jazdy "pasem dla
    motocyklistów" (co więcej zacznę go blokować), nie będę zwracał uwagi na
    to, żeby na katowickiej zwolnić choć na chwilę lewy pas, żeby puścić
    motocyklistę, nie będę patrzył w lusterko włączając spryskiwacz (co mnie
    obchodzi, że ktoś w otwartym łyknie płynu) albo wyrzucając kiepa za okno
    (tak wiem, za kiepa jest stówa mandatu, ale mnie to będzie waliło, bo za
    te 4 godziny w korku gotów jestem zapłacić stówę (odrobię na kolejnym
    kliencie) byle ten chuj na motorze się poparzył) i tak dalej.

    > Nie ma co. Wyobraźnie to masz.
    Ja mam. Dlatego nie utrudniam życia innym. Ty nie masz, Twoje podejście
    to eskalacja konfliktu my dzielni, biedni, ciemiężeni motocykliści
    kontra debile akwizytorzy.

    Nie jestem akwizytorem.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 37. Data: 2009-08-02 23:07:33
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Monster pisze:

    > Na 99% są takie awaryjne bramki-coś jak na granicy-otworzą i przepuszczą
    > na przeciwny pas
    Eh, nie doceniasz kraju w którym żyjemy:)
    poczytaj: http://tinyurl.com/bramkia4

    --
    Qlfon, Kraków

  • 38. Data: 2009-08-03 07:19:44
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Qlfon pisze:

    > Eh, nie doceniasz kraju w którym żyjemy:)
    > poczytaj: http://tinyurl.com/bramkia4

    W zasadzie już mnie nic nie zdziwi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 39. Data: 2009-08-03 07:41:23
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie jestem akwizytorem.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > MiT - VFR 25000 cm3
    Za to piszesz jak debil.

  • 40. Data: 2009-08-03 07:58:49
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Monster pisze:

    > W zasadzie już mnie nic nie zdziwi:-)

    W knajpie jak nie masz kasy to Ci pozwolą na zmywak pójść. A tu? Może w
    budce trzeba odrobic licząc drobne?
    Jak się tak patrzy na to na spokojnie to wszystko opada:(

    --
    Qlfon, Kraków