  • 1. Data: 2009-07-31 10:50:22
    Temat: NIE BYLO WYPADKU :)
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    A ja dla odmiany wspomne, ze uniknalem dzis wypadku - spowodowanego
    Transitem wlaczajacym sie do ruchu z zaparkowanego rzedu samochodow
    bez migacza.

    Chociaz bylo juz wasko i gdyby cisnal jedynka do odciecia to
    prawdopodobnie skapiszonowalbym glowa w lusterko / drzwi. Ale albo
    zmienial bieg, albo zdjal noge z gazu i wystarczylo mi czasu
    'przeleciec' jeszcze pustym pasem.

    Wniosek - nastepnym razem zapierdalac szybciej, zeby minac Transita
    kiedy kierowca bedzie jeszcze smacznie spal ??

  • 2. Data: 2009-07-31 13:54:26
    Temat: Re: NIE BYLO WYPADKU :)
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 31 Lip, 12:50, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
    > A ja dla odmiany wspomne, ze uniknalem dzis wypadku - ...

    http://www.youtube.com/watch?v=_M4BeKEH6po - podobna sytuacja...;)

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 3. Data: 2009-07-31 13:58:08
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 31, 11:50 am, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Wniosek - nastepnym razem zapierdalac szybciej, zeby minac Transita
    > kiedy kierowca bedzie jeszcze smacznie spal ??

    Ps. tak sobie mysle, ze obwiniam Transita, ale sumienie nakazuje mi
    dopowiedziec ze prawdopodobnie mialem na budziku 70-80 kmh w tym
    momencie.

  • 4. Data: 2009-07-31 14:29:13
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***frank.castle
    Ps. tak sobie mysle, ze obwiniam Transita, ale sumienie nakazuje mi
    dopowiedziec ze prawdopodobnie mialem na budziku 70-80 kmh w tym momencie.

    Czyli normalnie, nie za szybko. Uwazac trza i tyle.
    A pala powinien paczec w lusterko jak siem wloncza.
    Wnioski wyciagasz dobre :)

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 5. Data: 2009-07-31 14:48:44
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    frank.castle
> [...]
    >
    > Wniosek - nastepnym razem zapierdalac szybciej, zeby minac Transita
    > kiedy kierowca bedzie jeszcze smacznie spal ??

    I tu jest przewaga ruchu lotniczego nad drogowym: tam nawet jezeli nie
    dojdzie do katastrofy to sie bada / pociaga do odpowiedzialnosci.
    A tu - nie masz jak dowiesc ze takie zdarzenie w ogole mialo miejsce a
    kierowca transita nadal bedzie zapominal o kierunkowskazach. Az kogos skosi.

    Ktos moze widzial kamerke z rejestratorem pracujacym 'w kolko' ?

    --
    Michal

  • 6. Data: 2009-07-31 15:14:40
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Ktos moze widzial kamerke z rejestratorem pracujacym 'w kolko' ?

    Splace karty kredytowe i bede pierwszym, ktory taka zanabedzie i
    zamontuje. Obiecuje na pusta butelke po coli na biurku.

    I druga powiesze nad wejsciem do domu. Zajebali mi nawet pokrowiec na
    motur jak bylem w rozjazdach!

  • 7. Data: 2009-07-31 16:11:32
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** Ktos moze widzial kamerke z rejestratorem pracujacym 'w kolko' ?

    Mam 10 takich w robocie...moze byc maly problem bo wspolpracuja z nagrywara
    i monitorem :)

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-07-31 16:24:28
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 31 Jul 2009 16:48:44 +0200, michal <michalkupczyk7@@gmail..com>
    wrote:

    [...]
    > Ktos moze widzial kamerke z rejestratorem pracujacym 'w kolko' ?

    Widziałem, ale już zapomniałem jak się nazywa - nagrywała w kółko, można
    było w dowolnym momencie nacisnąć przycisk żeby zapamiętać wcześniejsze
    parę minut w oddzielnym filmiku, OIDP to była kamera montowana np. na kasku
    plus podłączona kablem jednostka centralna.

    Tylko droga była, po co komu coś takiego jak można kupić sobie
    na allegro ACT2K za 250 zł, włożyć dwa eneloopy, kartę SD 2 GB i
    na postoju kasować filmik jeżeli nic ciekawego się nie zdarzyło?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 9. Data: 2009-07-31 16:39:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 31 Lip, 16:48, "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com> wrote:

    > Ktos moze widzial kamerke z rejestratorem pracujacym 'w kolko' ?

    np. FlyCamOne 2 nagrywa w petli bodaze 10minutowej...

    http://www.flycamone2.com/index.php?id=20&L=3
    dostepna np. tu: http://www.perfecthobby.pl/kategorie.html?cat_id=306

    WS

  • 10. Data: 2009-07-31 20:55:19
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > zamontuje. Obiecuje na pusta butelke po coli na biurku.
    >
    > I druga powiesze nad wejsciem do domu. Zajebali mi nawet pokrowiec na

    Ano jest ostatnio cos takiego dostepnego i spelnia wszystkie warunki. Szukaj
    pod haslem md-80

    http://www.allegro.pl/search.php?string=md-80&buy=0&
    new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0

    http://www.youtube.com/watch?v=HxZsckWZOAQ
    http://www.youtube.com/watch?v=UIuGNwGdCkk&fmt=

    Mozna kupic to za polowe ceny z allegro. Przesylka w tego co na tej stronie
    pisza free.
    http://www.dhgate.com/spy-camera-mini-dv-md80-pocket
    -camera-recorder/p-ff8080812013923601201dfdc3d71270.
    html

    pozdro
    Tmek