  • 1. Data: 2009-07-31 10:51:03
    Temat: z 3miasta do Gizycka w sobote
    Od: "bahus" <b...@e...com>

    Czy ktos z 3miasta wybiera sie w sobote rano/przed poludniem do Gizycka na zlot?
    Wiem ze impreza juz sie zaczala, ale przystopowala mnie robota i bede free
    dopiero w sobote, a jakos tak smutno samemu leciec..

    Proszzz o ew info na forum.

    Bahus

  • 2. Data: 2009-07-31 12:36:39
    Temat: Re: z 3miasta do Gizycka w sobote
    Od: marider <m...@g...pl>

    bahus pisze:
> [...]
    > Wiem ze impreza juz sie zaczala, ale przystopowala mnie robota i bede free
    > dopiero w sobote, a jakos tak smutno samemu leciec..

    Hmmm, mysle jechac nad morze jutro ale rzeczywiscie moglbym zahaczyc o
    zlocik po drodze... wiec traske mialbym z "drugiej " strony czyli z
    Bialego do Gizycka a pozniej z Gizycka na Kaszuby? Kiedy chcesz wracac i
    czym jedziesz? ;)

    Jakby co, wal na priv.

    Pzdr
    PS: to nie jest "forum" :)