  • 1. Data: 2009-07-31 13:16:26
    Temat: gdzie kombinezon alpinestars wroclaw
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy ktos moze mi polecic sklep we Wroclawiu z ciuchami tej firmy
    alpinestars. Konkretnie szukam kombinezon skóra dwu czesciowy.

  • 2. Data: 2009-07-31 14:54:37
    Temat: Re: gdzie kombinezon alpinestars wroclaw
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Rafał Morawski" <b...@y...com> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy ktos moze mi polecic sklep we Wroclawiu z ciuchami tej firmy
    > alpinestars. Konkretnie szukam kombinezon skóra dwu czesciowy.

    Zdaje sie Intermotors tym handluje, tylko ze to juz chyba podwroclawskie
    teraz.
    T.

  • 3. Data: 2009-07-31 15:53:48
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Rafał Morawski pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktos moze mi polecic sklep we Wroclawiu z ciuchami tej firmy
    > alpinestars. Konkretnie szukam kombinezon skóra dwu czesciowy.

    hej
    dobre ceny ma Dugme wpisz na googlach
    pozdr
    Netwalker
    Zx 10 WrRrrr

  • 4. Data: 2009-07-31 17:20:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 16:54:37 +0200, tomek napisał(a):

    > Zdaje sie Intermotors tym handluje, tylko ze to juz chyba podwroclawskie
    > teraz.

    A po wszystkim (jeżeli Rafał tam pojedzie) niech nam jeszcze opisze
    podejście sprzedawców w IM do klienta chcącego wydać kilka pln-ów na
    ciuchy...

    PS. 'Dugme' prowadzi chłopak, który kiedyś robił w IC/IM - to jego
    prywatna, mała inicjatywa, więc mu się *chce*. Uderz do niego i
    porozmawiaj - tak jak doradził Netwalker.

    Sebastian S.