  • 51. Data: 2009-08-03 17:09:55
    Temat: Re: Protest na autostradzie
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:

    >Użytkownik "Robert Rędziak"

    >a jakie to ma znaczenia - to ich praca, sa kasejarami, a bilon jest legalnym
    >srodkiem platniczym

    No i widzisz, jak Ty nic nie wiesz o pracy;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 52. Data: 2009-08-03 17:14:26
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

    >Dlatego jeżdżą większą grupą. Już oczami wyobraźni widzę jak w sytuacji gdy
    >cherlawy dupek akwizytor w służbowym samochodzie wychyli się żeby uderzyć
    >motocyklistę gdy ma dookoła jego siedemdziesięciu kolegów

    Zapisz sie do jakiegos MC. Dobrze kumasz te klimaty.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2009-08-03 17:40:11
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Nie jestem akwizytorem.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > MiT - VFR 25000 cm3
    Masz coś wspólnego z ultradźwiękami?

  • 54. Data: 2009-08-04 20:51:15
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 3 Sie, 09:58, Qlfon wrote:

    > W knajpie jak nie masz kasy to Ci pozwolą na zmywak pójść. A tu? Może w
    > budce trzeba odrobic licząc drobne?
    > Jak się tak patrzy na to na spokojnie to wszystko opada:(

    Odszczekuję poprzednie-we Lwówku Śląskim robią nowy most,więc są
    objazdy ale..objazdy są na krzyż!!!Zamiast bezkolizyjnie jak wszędzie
    odbić w prawo, tutaj skręcamy w lewo,oczywiście przepuszczając
    pojazdy z przeciwka,z przeciwnego kierunku identycznie:-/Cycki mie
    opadły,takiego cyrku dawno nie widziałem...

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 55. Data: 2009-08-05 18:40:41
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-08-03 14:52, Andrzej Luczak napisał (a)::

    > Akurat mamy sierpień, rocznica wybuchu pewnych strajków czy protestów,
    > jak by je nie nazwać był to wyraz niezadowolenia społecznego.
    Dobrze że do powstania nie doszło. Jak 65 lat temu w Warszawie.

    Dalszą żenadę wyciąłem.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 56. Data: 2009-08-05 18:43:32
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-08-03 19:40, kogutek napisał (a)::

    > Masz coś wspólnego z ultradźwiękami?

    Czasem tak.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 57. Data: 2009-08-13 08:53:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    xwx napisał(a):
    > On 1 Sie, 16:34, Jacot <j...@m...pl> wrote:
    >
    > No i troche namieszalem swoja dwuznacznoscia gadania:)
    > Po kolei.
    > Kolega Zbigi - nie bardzo rozumiem na co mam spojrzec w odwrotnym
    > kierunku.

    No... Niby dlaczego katamaraniarze maja sie czuc pokrzywdzeni
    zwolnieniem (lub obnizeniem) motocykli z oplat? Tak samo motocyklisci
    czuja sie dyskryminowani oplatami rownymi z puszkami.

    > Nadal zatem uwazam, ze to troche nie
    > fair wobec innych uzytkownikow autostrady.

    Ale ty piszesz o samym protescie jako takim?

    > Dalej do Zbigiego - nie mialem na mysli lamania prawa (widocznie
    > nastapilo nieporozumienie). Chodzilo mi bardziej o solidarna akcje
    > moto i auto polegajaca na calkowitym i jednoczesnym ignorowaniu
    > platnych odcinkow.

    Nie da sie :\ Lamistrajki zawsze sie znajda. No i uwazasz, ze nie bedzie
    utrudnieniem dla uzytkownikow puszczenie calego natezenia z autostrady

  • 58. Data: 2009-08-13 21:58:41
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "zbigi"\

    > Nie da sie :\ Lamistrajki zawsze sie znajda. No i uwazasz, ze nie bedzie
    > utrudnieniem dla uzytkownikow puszczenie calego natezenia z autostrady na
    > przyklad na trase przez Olkusz? To bedzie fair? :)

    panowie "wladza", twierdza ze alternatywna jest droga przez zabierzow i
    krzeszowice - jeszcze lepsza propozycja niz olkusz i dabrowa g.

    --
    ania

  • 59. Data: 2009-08-14 05:57:37
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 13 Sie, 23:58, "ania" <a...@t...kropka.pl> wrote:
> [...]
    >
    > panowie "wladza", twierdza ze alternatywna jest droga przez zabierzow i
    > krzeszowice - jeszcze lepsza propozycja niz olkusz i dabrowa g.

    no, i zaraz bedziemy miec protest mieszkancow Olkusza, Zabierzewa,
    Krzeszowic i Dabrowy Gorniczej przeciwko takiemu natezeniu ruchu, w
    postaci powolnego przechodzenia na pasach (bo swiatla zawsze moga sie
    popsuc:))

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 60. Data: 2009-08-14 07:30:16
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "scibor1"

    > no, i zaraz bedziemy miec protest mieszkancow Olkusza, Zabierzewa,

    przeciez juz jeden tam byl (w przegini) - skuteczny -maja teraz wysepke
    przez cala dlugosc wsi i ograniczenie predkosci, bez mozliwosci wyprzedzania

    --
    ania