eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaProstownik rozruchowy ze spawarki.Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
    Date: Sat, 13 Mar 2010 12:09:14 +0100
    Organization: -
    Lines: 53
    Message-ID: <9...@4...com>
    References: <hn93cv$7di$1@news.interia.pl> <hna7t4$ee3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hnbji0$8ep$1@news.onet.pl> <j...@4...com>
    <hnf3dk$7qb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268478546 3890 82.143.187.50 (13 Mar 2010 11:09:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Mar 2010 11:09:06 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26243
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 13 Mar 2010 05:13:43 +0100, Padre wrote:
    >> No wiesz, ja dobrze wyczutym autem benzynowym bez ogrzewania zapalalem
    >> podobny czas, z czego krecenia to byla sekunda.
    >> Teraz zainwestowalem w diesla, wiec bez ogrzewania kreci te 2-3
    >> sekundy, ale najpierw musi swiece rozgrzac.
    >
    >Tak tak, a teraz zrób to samo z autem gaźnikowym z LPG 1gen. :) kiedy 3
    >letni akumulator przy -20 po kilku sekundach kręcenia ma za małe
    >napięcie żeby była iskra :) Wszystko jest OK kiedy akumulator jest nowy
    >a silnik wysokiej klasy.

    Pierwsze podane auto mialo gaznik 1 generacji :-)
    No - z ssaniem i pompka przyspiesznika to pewnie 3 generacja, ale
    projekt z lat 60-tych :-)
    Nalezalo 3 razy wcisnac pedal gazu, wlaczyc ssanie, policzyc do 3 ..
    i nie krecilo nawet sekundy.

    mialem tez auto z lpg 1 generacji, tam trzeba bylo zakrecic dwa razy,
    pierwszy raz dowolnie krotki, ale musiala byc ta chwila przerwy.
    Za drugim razem odpalal niemal zawsze i to wprost na LPG.
    Ponizej ok -15 byl klopot, bo odpalil, ale chwile pozniej stawal, i
    wtedy juz nie chcial odpalic.
    No i byl problem z odpaleniem na beznynie jesli wczesniej przed
    zgaszeniem nie przelaczylem.
    Niestety - napelnianie gaznika troche trwalo, dawka chyba nie byla
    prawidlowa, no i akumulator potrafil zdechnac.

    >Ogrzewanie postojowe to konkretna oszczędność pieniędzy i na paliwie i

    LPG 1 generacji dawkuje tyle samo, niezaleznie od temperatury :-)
    2 generacji trudno powiediec, ale w zasadzie tez, 3 bylo malo to
    trudno powiedziec, 4 i 5 trzeba oszukiwac zeby nie lala bez sensu.

    >na rzadszej wymianie akumulatora i

    Trudno mi powiedziec, byc moze tych 5 sekund mu nie grozi.

    >dłuższy bezawaryjny przebieg silnika i rozrusznika.

    Hm, pierwsze z w/w aut czyli dacia, mialo jakies strasznie miekkie
    szczotki i pare razy wymienialem. Drugim czyli sierra - przebieg
    nieokreslony, dojezdzilem do jej 20 lat i rozrusznika nie widzialem.

    >No i zaraz po ruszeniu działa ogrzewanie więc problemu z
    >parującymi czy zaszronionymi szybami też nie ma.

    To inaczej - odpalasz, skrobiesz szyby, zanim wsiadziesz juz z
    ogrzewania cos letniego leci.
    Teraz mam jeszcze ogrzewana przednia szybe - zanim oczyszcze boczne i
    tylne, to z przedniej lod juz odpada i pary nie ma.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: