eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProśba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPFRe: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Date: Wed, 11 Apr 2012 20:30:41 +0200
    Organization: MAD
    Lines: 27
    Sender: Myjk <>
    Message-ID: <1...@m...org>
    References: <4f859bc3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm4b9u$8qo$3@node2.news.atman.pl>
    <4f85b78b$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <jm4ds1$c3s$1@node2.news.atman.pl>
    <4f85bca3$0$1231$65785112@news.neostrada.pl> <p...@m...org>
    <4f85c51a$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    NNTP-Posting-Host: acbb43.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334169041 402 83.9.99.43 (11 Apr 2012 18:30:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 18:30:41 +0000 (UTC)
    X-User: myjk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443763
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 11 Apr 2012 19:53:17 +0200, Yogi(n)

    > który dał się wpuścić w maliny z tak kulawą
    > technologią. I co ma Bór do tego?

    Ponownie. Nie miej pretensji do technologii, skoro problemem jest
    prawodpodobnie jeden z podzespołów systemu. Trzeba go zwyczajnie
    zlokalizować i zreperować...

    Tymczasem Twój wniosek jest taki, że należy wyciąć element systemu defacto
    niemający bezpośrednio nic wspólnego z problemem. Ponadto sugerujesz
    wycięcie elementu, który dba o to, żeby inni nie musieli nadużywać
    przycisku obiegu zamkniętego i krzywić się na zapach i widok czarnej chmury
    dymu wydobywającej się z rury...

    Tymczasem powielę istotę rzeczy:

    DPF/FAP nie jest sam w sobie problematyczny. Tzn jest końcowym ogniwem,
    które daje szybko znać o tym, że z silnikiem jest coś nie tak. Problemy z
    DPF/FAP zazwyczaj mają swój początek w niewłaściwej pracy silnika. Czyli,
    wszystko co generuje nadmierne ilości sadzy: nieszczelny układ dolotowy
    (brak powietrza), zepsuty EGR, lejące wtryski, sonda lambda, czujniki (zbyt
    bogata mieszanka). To samo w przypadku podzespołów, które "rzygają" olejem
    (IC/turbina) - mogą być przyczyną zatykania DPF.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: