eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProśba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPFRe: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
  • Data: 2012-04-11 21:29:04
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:1lkpnwyj9y395.dlg@myjk.org...
    > Wed, 11 Apr 2012 19:53:17 +0200, Yogi(n)
    >
    >> który dał się wpuścić w maliny z tak kulawą
    >> technologią. I co ma Bór do tego?
    >
    > Ponownie. Nie miej pretensji do technologii, skoro problemem jest
    > prawodpodobnie jeden z podzespołów systemu. Trzeba go zwyczajnie
    > zlokalizować i zreperować...

    O ile taka możliwość istnieje. W tej chwili - przynajmniej wg informacji z
    ASO - nie.


    > Tymczasem Twój wniosek jest taki, że należy wyciąć element systemu defacto
    > niemający bezpośrednio nic wspólnego z problemem. Ponadto sugerujesz
    > wycięcie elementu, który dba o to, żeby inni nie musieli nadużywać
    > przycisku obiegu zamkniętego i krzywić się na zapach i widok czarnej
    > chmury
    > dymu wydobywającej się z rury...

    Napisz jeszcze, że powinienem apelować do świadomości ekologicznej kolegi,
    żeby nie jeździł w godzinach szczytu, a przepuszczając staruszki na
    przejściach powinien wyłączać silnik ;-)

    > Tymczasem powielę istotę rzeczy:
    >
    > DPF/FAP nie jest sam w sobie problematyczny. Tzn jest końcowym ogniwem,
    > które daje szybko znać o tym, że z silnikiem jest coś nie tak. Problemy z
    > DPF/FAP zazwyczaj mają swój początek w niewłaściwej pracy silnika. Czyli,
    > wszystko co generuje nadmierne ilości sadzy: nieszczelny układ dolotowy
    > (brak powietrza), zepsuty EGR, lejące wtryski, sonda lambda, czujniki
    > (zbyt
    > bogata mieszanka). To samo w przypadku podzespołów, które "rzygają" olejem
    > (IC/turbina) - mogą być przyczyną zatykania DPF.

    I podobnie z ilomaś tam silnikami w ASX i lancerach -tyle, że powinien to
    być problem producenta a nie klienta.

    --
    Yogi(n)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: