  • Data: 2010-08-14 16:10:23
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-14 17:28, Mariusz Marszałkowski pisze:

    > Niestety to prawda. Dlaczego egzaminy nie są państwowe albo coś w tym
    > rodzaju? Wtedy czy ktoś skończył taką czy inną uczelnię nikogo by
    > nie obchodziło, liczyłoby się jak zdał z czego egzaminy.

    Zaczyna ta idea byc podobna do uprawnien zawodowych. Do kawy powtarzam
    klientom, ze zarowki ponad 24V nie wolno wymienic bez uprawnien SEP, a
    informatykiem moze byc kazdy. A za papierami zawodowymi w naszej branzy
    sa od zawsze glosy za i przeciw. Ale teraz nie mam czasu na emocjonalne
    pisanie.
    Takie papiery a dyplom (konkurencyjnej) uczelni, to nieco inne sprawy
    akcentuje.