  • Data: 2010-08-15 19:41:36
    Temat: Re: Prośba o radę : programista bez dyplomu ?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@s...stop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-15 17:48, Mariusz Marszałkowski pisze:

    > Nie chodzi o zezwolenie na wykonywanie zawodu. Chodzi o
    > sprawiedliwość, jeśli
    > ktoś ma papierek że zdał taki albo inny egzamin, to żeby to był
    > egzamin równie
    > trudny dla wszystkich. Jeśli błąd programisty nie stwarza
    > bezpośredniego
    > zagrożenia, to nie ma powodu aby papierek decydował o prawie do
    > wykonywania

    Mam wrażenie, że większość tutaj piszących nie ma pojęcia o wytwarzaniu
    oprogramowania. Bo jeśli by mieli, to by wiedzieli, że po programiście
    jest jeszcze osoba zwana testerem, która przed udostępnieniem
    oprogramowania sprawdza (w wielkim uproszczeniu), czy aplikacja nie
    zawiera błędów. Tak więc albo piszecie w "zespołach" jednoosobowych,
    albo tak sobie tylko piszecie, że programista jest ostatnią instancją
    mającą wpływ na wyprodukowane oprogramowanie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    www.soft-system.pl