eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocyjny bonus w Play › Re: Promocyjny bonus w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Promocyjny bonus w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5881e88f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6e1r2$167$1@news.icm.edu.pl>
    <588afc34$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6j4aq$q6n$1@news.icm.edu.pl>
    <588dcadf$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 4 Feb 2017 12:18:42 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o6qk4q$191$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <5895b882$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-23-161.play-internet.pl
    X-Trace: 1486207106 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 5.173.23.161:1225
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080344
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:
    > W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:
    >
    >> A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że
    >> oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
    >> Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.
    >
    > Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z
    > pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane
    > w jaki sposób.

    Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    wykorzystaniu własnych środków?

    >
    >> Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
    >> nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
    >> Play czy to ogólna norma..
    >
    > Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.
    >
    >
    >> Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
    >> prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
    >> czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
    >> dopiero zagadka.
    >
    > U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się
    > nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po
    > podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.
    >

    U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był
    liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: