-
Data: 2017-02-05 12:32:26
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
> że bonus został za aktywowany.
Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie
jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest
przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a
zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się
kolejny okres rozliczeniowy.
> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
> puli ubytku nawet grosza.
Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...
> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
> potwierdził aktywację bonusa.
Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U
mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie
musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu
nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.
> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
> zaledwie kilkanaście MB.
To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.
> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
szlag trafić może sens zgłoszenia.
> Dodam jeszcze
> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
> mam w telefonie a w routerze.
hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
należy podać numer kontaktowy :-)
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.17 09:30 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem