  • Data: 2017-02-05 12:32:26
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:

    > No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    > że bonus został za aktywowany.

    Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie
    jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest
    przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a
    zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się
    kolejny okres rozliczeniowy.

    > Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    > (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    > puli ubytku nawet grosza.

    Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

    > Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    > potwierdził aktywację bonusa.

    Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U
    mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie
    musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu
    nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.

    > Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    > miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    > drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    > zaledwie kilkanaście MB.

    To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

    > A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?

    Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
    też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
    zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
    szlag trafić może sens zgłoszenia.

    > Dodam jeszcze
    > że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    > skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    > mam w telefonie a w routerze.

    hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
    należy podać numer kontaktowy :-)

    Pozdrawiam,
    Marek