-
Data: 2017-02-05 12:32:26
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
> że bonus został za aktywowany.
Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie
jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest
przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a
zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się
kolejny okres rozliczeniowy.
> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
> puli ubytku nawet grosza.
Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...
> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
> potwierdził aktywację bonusa.
Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U
mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie
musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu
nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.
> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
> zaledwie kilkanaście MB.
To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.
> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
szlag trafić może sens zgłoszenia.
> Dodam jeszcze
> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
> mam w telefonie a w routerze.
hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
należy podać numer kontaktowy :-)
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.17 09:30 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A