-
Data: 2017-02-05 12:32:26
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
> że bonus został za aktywowany.
Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie
jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest
przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a
zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się
kolejny okres rozliczeniowy.
> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
> puli ubytku nawet grosza.
Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...
> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
> potwierdził aktywację bonusa.
Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U
mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie
musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu
nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.
> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
> zaledwie kilkanaście MB.
To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.
> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
szlag trafić może sens zgłoszenia.
> Dodam jeszcze
> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
> mam w telefonie a w routerze.
hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
należy podać numer kontaktowy :-)
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.02.17 09:30 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Orange Free na kartę - coś się popsuło
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=