  • Data: 2017-02-04 12:18:42
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:

    > Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z
    > pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane
    > w jaki sposób.

    Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
    wykorzystaniu własnych środków?

    > Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.

    > U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się
    > nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po
    > podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.

    U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był
    liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
    tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
    Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
    które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
    e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
    cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..