-
Data: 2017-02-05 10:20:49
Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
> W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
>
>>
>> Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
>> wykorzystaniu własnych środków?
>
> Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
> rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.
No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.
>
>
>> U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus
>
> Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam
> się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było
> jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o
> wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę
> jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał
> kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.
Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
potwierdził aktywację bonusa.
>
>> to łącznie transfer był
>> liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
>> tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
>> Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
>> które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
>> e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
>> cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..
>
> Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
> pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło
> mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
> rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
> załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.
>
Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
zaledwie kilkanaście MB.
A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze
że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
mam w telefonie a w routerze.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A