  • Data: 2017-02-05 10:20:49
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:

    > Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu
    > rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.

    No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    puli ubytku nawet grosza.

    > Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam
    > się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było
    > jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o
    > wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę
    > jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał
    > kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.

    Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    potwierdził aktywację bonusa.

    > Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza -
    > pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło
    > mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie
    > rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym
    > załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.

    Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    zaledwie kilkanaście MB.

    A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze
    że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    mam w telefonie a w routerze.