eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPromocyjny bonus w PlayRe: Promocyjny bonus w Play
  • Data: 2017-02-10 09:30:26
    Temat: Re: Promocyjny bonus w Play
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
    > W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
    >
    >> No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
    >> że bonus został za aktywowany.
    >
    > Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu
    > nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie
    > jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np.
    > 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy
    > zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.

    A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez
    przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu
    środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo
    w wykazie nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.

    >
    >> Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
    >> (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
    >> puli ubytku nawet grosza.
    >
    > Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

    Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu
    korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie
    zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi.
    Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy
    sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i
    u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko
    jasne i przejrzyste.

    >
    >> Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
    >> potwierdził aktywację bonusa.
    >
    > Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić.
    > U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora.
    > Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego
    > bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu
    > rozliczeniowego.

    U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw
    okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji,
    aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.

    >
    >> Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
    >> miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
    >> drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
    >> zaledwie kilkanaście MB.
    >
    > To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

    Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont
    promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.
    >
    >> A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?
    >
    > Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można
    > też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść
    > zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i
    > szlag trafić może sens zgłoszenia.

    Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na
    białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez
    Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego
    konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.

    >
    >> Dodam jeszcze
    >> że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
    >> skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
    >> mam w telefonie a w routerze.
    >
    > hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu
    > należy podać numer kontaktowy :-)
    >
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marek


    Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też
    nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo
    przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: