  • Data: 2013-01-10 13:24:06
    Temat: Re: Programowanie a system operacyjny
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Jan 2013 12:58:44 +0100, Przemek O napisał(a):

    > Trochę Cię nie rozumiem, Delphi to niestety RAD i 90% softu jest
    > klikane. Niestety później ciągnie się taka opinia za środowiskiem.
    > Na szczęście, to że klikanie softu jest możliwe, nie znaczy że jest
    > obligatoryjne. I wiedzą to wszyscy który podchodzą do tego poważnie i
    > bez emocji.

    90% wsrod amatorow moze tak robi, tak samo jak 90% aplikacji C++ to potworki
    skladniowe. Mialem na mysli profesjonalistow. Nie sadze, by wiekszosc
    duzych* aplikacji byla wyklikiwana. Tak sie po prostu NIE DA zapanowac nad
    projektem i go rozwijac. RAD jest dobry do prototypowania GUI i aplikacyjki
    z 5 oknami. Zreszta.. komu ja to pisze :)

    * - setki unitow, klas, okien

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K