  • Data: 2009-01-24 13:01:35
    Temat: Re: Problemy z implementacją w CPLD
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Sludig wrote:

    > Niestety nie mogę, projekt komercyjny, szef by mnie zabił ;) Poza tym
    > kod jest dosyć długi.

    Zawsze mozemy NDA podpisac - ale to juz offline ;-)

    > sygnały wejściowe zmieniaja się na zboczu narastającym zegara,

    _gwarantujesz_ to? Czy tylko 'powinny sie zmieniac'?

    > a FSM
    > zmienia stan na zboczu opadającym. Jest to wygodne bo łatwo udało mi się
    > zrobić zapis do SRAMu.

    > większość układów jest taktowana z tego samego zegara, ale niektóre mają
    > rozbudowane warunki clockEnable. Tylko moduł UART ma inny zegar.

    Wiekszosc, czyli nie wszystkie. Trzeba uwazac przy przechodzeniu miedzy
    domenami.

    Nigdy (nie ma po co). Jak Adam Gorski napisal - uzywac enable.

    > UART ma własny zegar z drugiego wejścia zegarowego i on jest dzielony na
    > 16.

    > to jest niemożliwe.

    OK.

    > Tylko, że te sygnały pięknie nie wyglądają.

    Mozesz miec false-trigger. Wtedy _moze_ (ale tylko moze) jedna
    kompilacja byc na to bardziej czula niz druga - zwlaszcza gdy polegasz
    na zewnetrznej synchronizacji sygnalow, bo wtedy zamiast zlej wartosci
    sygnalu widzianego przez Twoj uklad, zaczynaja sie dziac cuda.

    > Spore
    > over i under shooty. I poziom masy tak jakby się skokami zmienia od, ale
    > to chyba mnie oscyloskop okłamuje.

    A plytke ktos sprawdzal pod katem SI?

    --
    Jerry1111