  • Data: 2009-01-24 19:27:16
    Temat: Re: Problemy z implementacją w CPLD
    Od: "Sludig" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > _gwarantujesz_ to? Czy tylko 'powinny sie zmieniac'?

    tak mówi datasheet układu, który te dane wypluwa i tak widziałem na
    oscyloskopie.

    > Wiekszosc, czyli nie wszystkie. Trzeba uwazac przy przechodzeniu miedzy
    > domenami.

    FSM czeka na potwierdzenie odebrania danych przez UART w określonym stanie.
    FSM zrealizowałem jako automal Mealy'ego. Może tu jest problem, ale narazie
    go nie widze. Musze w pracy zobaczyć jak symulacja post-fix wygląda.

    > Nigdy (nie ma po co). Jak Adam Gorski napisal - uzywac enable.

    To będzie pierwsza rzecz jaką zrobie w poniedziałek rano ;)

    > Mozesz miec false-trigger. Wtedy _moze_ (ale tylko moze) jedna kompilacja
    > byc na to bardziej czula niz druga - zwlaszcza gdy polegasz na zewnetrznej
    > synchronizacji sygnalow, bo wtedy zamiast zlej wartosci sygnalu widzianego
    > przez Twoj uklad, zaczynaja sie dziac cuda.

    Mam tylko syganły, które próbkuje na określonym zboczu zegara. Od trzech
    linii zależy stan automatu, reszta to linie danych, które teoretycznie
    wpływu nie mają na stan automatu i działanie układu.

    > A plytke ktos sprawdzal pod katem SI?

    Nie. Wiem, że niektóre programy udostępniają takie symulacje, ale nie
    wiedziałbym jak się do tego zabrać.