eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Data: 2005-12-18 10:08:37
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek M. napisał(a):
    > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > przez Pawel Szymanski:
    > [...]
    >
    >>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >
    >
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    > były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
    informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie padal snieg ?
    informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za maly margines ?
    (podanie terminu zmiany anten/linku)
    informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po dachu
    (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od supportu Crowleya
    jak zglosil problemy o 1 w nocy)

    --
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: