  • Data: 2005-12-18 23:23:10
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-12-18, Jacek M. <n...@u...net> wrote:
    > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > przez Pawel Szymanski:
    > [...]
    >
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    > były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    informacji o tym. zamiast muzyczki (ktora sluchalem przez 3h)
    mozna bylo nagrac komunikat o awarii - nie powinno byc to bardzo
    skomplikowane technicznie, a prosze mi uwierzyc, bardzo by np. mnie
    uspokoilo.
    rozumiem, ze infolinia mogla byc przeciazona ale nagranie takiej
    wiadomosci w moim przypadku by pomoglo (przez 3h nie mialem bladego
    pojecia czy awaria jest u mnie czy u Panstwa, czy ktos sie tym
    zajmuje, co ja spowodowalo, jakie sa szanse na jej rychle usuniecie,
    itp.). nie mowiac o tym, ze moj handlowiec gdy do niego zadzwonilem
    nie zajaknal sie ani slowem o jakiejkolwiek awarii, po czym przestal
    odbierac telefon.
    moze trudno w to uwierzyc ale przez ten brak informacji ponioslem
    konkretne straty finansowe.

    Paweł Szymański
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
    że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."