eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Data: 2005-12-18 15:18:55
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek M. napisał(a):
    > W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
    > Mateusz Swatek:
    >
    >>Jacek M. napisał(a):
    >>
    >>>W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    >>>przez Pawel Szymanski:
    >>>[...]
    >>>
    >>>
    >>>>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >>>>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >>>>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >>>
    >>>
    >>>Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
    >>>ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
    >>>przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
    >>>od helpdesku?
    >>
    >>informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
    >>informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie
    >>padal snieg ? informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za
    >>maly margines ? (podanie terminu zmiany anten/linku)
    >>informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po
    >>dachu (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od
    >>supportu Crowleya jak zglosil problemy o 1 w nocy)
    >
    >
    > Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
    > częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
    > Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
    > by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
    > utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
    > obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).

    osobiscie uwazam ze wlasnie w takich momemtach szybka i konkretna informacja
    potrafi uspokoic klientow

    pelen podziwu bylem dla Netii zglaszajac w pozno-wieczornych godzinach awarie
    dodzownilem sie w 5 minut, operator poprosil o numer kontaktowy.
    po kolejnych 7 minutach zadzwonil czlowiek z utrzymania sieci i poinformowal
    mnie ze uszkodzeniu ulegl swiatlowod (chyba czechy), ze ekipka zlokalizowala
    miejsce uszkodzenia i juz jest w drodze. Poinformowal mnie takze ze awaria
    zostanie usunieta do 2 godzin.

    bylem uspokojny majac pelna informacje co sie dzieje

    zglaszajac w helpdesku problem z gigantycznymi opoznieniami na 1 hopie bylem
    mocno zawiedziony, kiedy po tygodniu zadzownil pracownik z HD pytajac czy juz
    ustapilo
    na moja odpowiedz ze nic a nic nie jest lepiej, powiedzial ze przeciez
    opoznienia rosnace o 100 ms na 1 hopie to nie chyba nie problem ...

    --
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: