-
Data: 2005-12-18 13:55:43
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: "Jacek M." <n...@u...net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W odpowiedzi na <news:do3a7d$esd$1@atlantis.news.tpi.pl> popełnione przez
a...@n...pl:
>
> Użytkownik "Jacek M." <n...@u...net> napisał w wiadomości
> news:do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl...
> >W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> > przez Pawel Szymanski:
> > [...]
> >>
> >> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
> >> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
> >> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
> >
> > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
> > ciężko z
> > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną
> > problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
> Panie Maślanka,
Panie Piotrze
> Bylem waszym klientem i wlasnie przez takie glupie gadanie nie jestem.
To było pytanie...
> Tego czego bym oczekiwal od helpdesku w takich sytuacjach
> TO PROFESJONALNE PODEJSCIE DO KLIENTA.
> a nie taki poziom jaki prezentujecie.
> Moze powinniscie nazwe zmienic na HELLDESK.
> Rola helpdesku polega na przekazanie maksymalnej ilosci informacji
> klientowi, a nie tylko na przyjeciu zgloszenia, z ktorym i tak nic nie
> robicie.
...odniesione do problemów pogodowych sprzed dwóch dni. Klientom, których
telefony obsługiwaliśmy, przekazywaliśmy wszystkie posiadane przez nas
informacje.
> I na tworzeniu pozytywnych relacji z klientem - awaria awarią, ale rola
> konsultanta polega tez na tym, zeby uspokoic klienta.
Tak też robimy. Nie każdego klienta da się uspokoić.
> Skoro HelpDesk PRO-Futuro nie ma nawet bezposredniego kontaktu do Dzialu
> Utrzymania Sieci,
> ani do Administratorow, zeby na biezaco sprawdzic awarie - tak mi kiedys
> sam Pan telefonicznie powiedzial
> to gdzie tu mozna mowic o profesjonalizmie. (albo to byla sciema :-)
My mamy kontakt odpowiednich działów technicznych po wewnętrznej numeracji w
sieci telefonicznej. Pan, zdaje się, żądał rozmowy bezpośredniej z w/w
osobami technicznymi - mogę podać trzycyfrowy numer, tylko co Panu z niego?
> Kiedys chcialem uzyskac informacje, czy moj terminal LMDS jest
> "zlinkowany" z baza.
> Kulturalne zdanie jakie kiedys tez od was uslyszalem - "Pan zakloca prace
> naszego HelpDesku",
> a to tylko dlatego uslyszalem, ze zadzwonilem drugi raz w ciagu godziny w
> tej samej sprawie :-)
Jeśli dobrze pamiętam, dzwonił Pan z inną sprawą, o ile wiem, żądał Pan
przełączenia rozmowy do któregoś z Działów Technicznych, o ile pamiętam,
było to więcej telefonów, został Pan telefonicznie przeproszony przez
Kierownika Konsultantów, co przecież też ma swoje znaczenie.
Co do reszty, ciężko pisać, bo byłoby konieczne "wejście w szczegóły", a
tego nie robić nie będę.
> Podalbym jeszcze pare przykladow "oczekiwan", ale to juz by bylo OFFTOPIC.
>
> A pisze o tym na forum, gdyz sam Pan sie zapytal "czego oczekiwalbys od
> helpdesku?".
Mam wrażenie, że pisze Pan o tym wszystkim na grupie z innego powodu.
--
Pozdrawiam, J. Maślanka
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.05 14:10 Jacek M.
- 18.12.05 15:18 Mateusz Swatek
- 18.12.05 20:35 a...@n...pl
- 18.12.05 23:23 Pawel Szymanski
- 19.12.05 16:20 Marcin Słowiński
- 19.12.05 18:02 a...@n...pl
- 20.12.05 08:25 Marcin Słowiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-10-29 Kopidół
- 2024-10-29 Pierwsze Twizy :D
- 2024-10-29 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2024-10-28 jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- 2024-10-28 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-28 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2024-10-28 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-10-28 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-10-28 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-28 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-28 Oskarżony v. Podejrzany [terminologia właściwa dla Państwa Prawa]
- 2024-10-28 Światłowód między budynkami