eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Data: 2005-12-19 18:02:02
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Oj Panie Piotrze, pokusiłem się sprawdzić i było ich kilkanaście ;-)
    > Ale żeby Pana usprawiedliwić, to jeszcze z czasów helpdesku pamiętam Pana
    > jako klienta który faktycznie miał ciągle problemy z łączem... To mnie
    > zawsze najbardziej zastanawia - u jednego klienta działa bez przerwy rok,
    > dwa lata, a u niektórych co chwila się sypie. Na szczęście grupa pierwsza
    > jest dużo liczniejsza :)

    Pragne zauwazyc, ze nie kazdy telefon do HelpDesku konczyl sie wpisaniem
    usterki do bazy
    i podaniem numeru zgloszenia. A lacze mielismy od Panstwa rowne 12 miesiecy
    bez bodaj dwoch dni.
    Widocznie bylem tym trudnym klientem, bo w mojej firmie nadzor nad laczami
    byl calodobowy.
    i niestety kazde pogorszenie jego jakosci bylo od razu widoczne. ;-)
    A moze to bylo jakies fatum ?
    A skoro zle dzialalo dluzej niz kilka minut, to trzeba bylo wykonac pik pik
    pik 0801 zglos sie.
    Duzy klient to trudny kawalek chleba, a jeszcze znajacy sie na tym co na
    laczach piszczy, to juz
    w ogole masakra :-)
    Milo bardzo wspominam czlowieka od BGP u was. To byl czlowiek, ktorego
    wiedza bije niemal
    przez sluchawke i jego maile ;-)

    pozdr,

    Piotr 'Arez' Siwicki.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: