eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: Mateusz Swatek <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ProFuturo sprzedane
    Date: Sun, 18 Dec 2005 11:08:37 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 24
    Message-ID: <do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-116-241.ip24.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1134900058 20835 195.206.116.241 (18 Dec 2005 10:00:58
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2005 10:00:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75335
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek M. napisał(a):
    > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > przez Pawel Szymanski:
    > [...]
    >
    >>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >
    >
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    > były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
    informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie padal snieg ?
    informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za maly margines ?
    (podanie terminu zmiany anten/linku)
    informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po dachu
    (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od supportu Crowleya
    jak zglosil problemy o 1 w nocy)

    --
    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: