eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Data: 2005-12-18 20:35:24
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Panie Piotrze
    >
    >> Bylem waszym klientem i wlasnie przez takie glupie gadanie nie jestem.
    > To było pytanie...

    A to jest moja odpowiedz, ktorej konsekwencja jest dlaczego nie jestem.
    Bo HelpDesk nie potrafil sie dostosowac do nie tyle potrzeb pojedynczego
    klienta
    ile do potrzeb "ogolu klientow".

    > Tak też robimy. Nie każdego klienta da się uspokoić.
    > Pan, zdaje się, żądał rozmowy bezpośredniej z w/w
    > osobami technicznymi - mogę podać trzycyfrowy numer, tylko co Panu z
    > niego?

    O ile pamietam, kontakt inicjowany z drugiej strony w kierunku klienta tez
    nie byl mozliwy.
    Dziwne - mam lacza z CDP i ATM i wystarczt jeden telefon do konsultanta z
    prosba
    o "kontakt ze strony dyzurnego adminstratora: i jakos jest to mozliwe.

    > Jeśli dobrze pamiętam, dzwonił Pan z inną sprawą, o ile wiem, żądał Pan
    > przełączenia rozmowy do któregoś z Działów Technicznych, o ile pamiętam,
    > było to więcej telefonów, został Pan telefonicznie przeproszony przez
    > Kierownika Konsultantów, co przecież też ma swoje znaczenie.

    Wtedy kiedy uslyszalem ta odpowiedz byl to dokladnie drugi telefon.
    A lacznie telefonow do HelpDesku w przeciagu roku bylo,
    zebym nie sklanial dobrze kilkadziesiat - tak niestety dzialaja Panstwa
    uslugi.
    Mimo, ze mialem w tym czasie tylko jedna koncowke od Panstwa, a rownoczesnie
    od CDP ponad 20, wasz numer HelpDesku i muzyke znam na Pamiec, a do CDP
    niekoniecznie.

    Tak, jestem za to bardzo wdzieczny, ze ktos potrafil podejsc do mnie jak do
    czlowieka, a nie jak do wroga.
    Jednak na dluzsz mete, to i tak NIC nie zmienilo.
    Dzwonilem do WAS nie tylko w tej sprawie.

    >
    > Mam wrażenie, że pisze Pan o tym wszystkim na grupie z innego powodu.
    >

    Pisze z tego powodu, ze Pan jako komentujacy posty na temat swojej firmy
    potrafi wypowiadac sie tutaj na grupie - powiem wrecz - w sposob
    zaskakujaco
    dyplomatyczny, a rzeczywistosc jest niestety o wiele bardziej przykra.

    Rozumiem, ze kazda firma ma swoja polityke, jednak
    umiejetnosc powiedzenia klientowi
    "niestety, w tym momencie nic Panu nie pomozemy"
    nie swiadczy o malosci, gdyz kazdemu zdarzaja sie bledy
    i potkniecia i problemy, ktorych nie da sie rozwiazac od razu.

    Po prostu czasem wystarczy powiedziec - przepraszam.
    A swoja droga przykrym jest, kiedy trzeba rezygnowac z uslug firmy,
    ktora jakby nie bylo ma polskie korzenie.

    > --
    > Pozdrawiam, J. Maślanka

    Takze pozdrawiam,
    Piotr 'Arez' Siwicki



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: