-
Data: 2005-12-18 13:00:37
Temat: Re: ProFuturo sprzedane
Od: "Jacek M." <n...@u...net> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
Mateusz Swatek:
> Jacek M. napisał(a):
> > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> > przez Pawel Szymanski:
> > [...]
> >
> >>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
> >>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
> >>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
> >
> >
> > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
> > ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
> > przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
> > od helpdesku?
>
> informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
> informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie
> padal snieg ? informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za
> maly margines ? (podanie terminu zmiany anten/linku)
> informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po
> dachu (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od
> supportu Crowleya jak zglosil problemy o 1 w nocy)
Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).
--
Pozdrawiam, J. Maślanka
Następne wpisy z tego wątku
- 18.12.05 13:42 Pawel Szymanski
- 18.12.05 13:55 Jacek M.
- 18.12.05 14:10 Jacek M.
- 18.12.05 15:18 Mateusz Swatek
- 18.12.05 20:35 a...@n...pl
- 18.12.05 23:23 Pawel Szymanski
- 19.12.05 16:20 Marcin Słowiński
- 19.12.05 18:02 a...@n...pl
- 20.12.05 08:25 Marcin Słowiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-10-29 Kopidół
- 2024-10-29 Pierwsze Twizy :D
- 2024-10-29 Warszawa => Senior Java Developer <=
- 2024-10-28 jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- 2024-10-28 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-28 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2024-10-28 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-10-28 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-10-28 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-28 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-28 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-10-28 Oskarżony v. Podejrzany [terminologia właściwa dla Państwa Prawa]
- 2024-10-28 Światłowód między budynkami