  • Data: 2011-05-05 18:33:43
    Temat: Re: Prędkość łącza i parę pokrewnych spraw
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-05 19:22, Użytkownik pisze:
    > Bardzo Ci dziękuję.

    Nie zamaco :)

    > Jakiś czas temu lepiej chodziło przez BT. Potem coś nie chciało działac,
    > ale zadziałało
    > przez kabelek więc już nie wracam do BT.

    Powinno działać z BT i ja jak najbardziej z tego korzystam.

    > Dzięki za specjalną próbę :-)

    Nie przesadzaj, nie wyciągnąłem jeszcze starej Nokii na EDGE ;)

    > Ale w moim przypadku kupno modemu nie byłoby związane z operatorem.

    Nie chodziło mi o kupno związane z operatorem, tylko prędkość :)
    Ta jest związana z warunkami itd. oraz ofertą operatora, a wszystkie
    modemy zasadniczo oferują z technicznego punktu widzenia tę samą
    - zgodną ze standardem. Reszta to dywagacje o wyglądzie, simlockach,
    możliwościach podłączenia anteny zewnętrznej, kompatybilności itd.

    > Możliwości to nowy lub używany modem kupiony w sklepie lub na Allegro.

    Zgadza się - wszystkie będą się charakteryzować tą samą prędkością,
    a diabeł będzie tkwił w szczegółach.

    > Ewentualnie dodatkowa komórka żeby nie przekładać karty SIM.
    > Mam kartę SIM z abonamentem do gadania i kartę SIM z POP głównie
    > do Internetu, chociaż tam też jest trochę minut na gadanie.

    Mogę co najwyżej podać rozwiązanie, z którego aktualnie korzystam
    po doświadczeniach z kilku ostatnich lat i jest przeze mnie
    akceptowalne logistyczno-ekonomicznie (z prywatnego punktu widzenia)
    - telefon z abonamentem, w tym mały pakiet za internet (Era - kwestia
    zasięgu), o do lapka używam modemu, bądź telefonu po BT (Orange Free,
    prepaid, zasięg, cena, transfer). W domu i w pracy korzystam z wifi,
    mobilnie (prywatnie) Play poległ za zasięg, a Era i Plus za ceny
    prepaidów - Orange jest na dzień dzisiejszy dla mnie najatrakcyjniejszy,
    ale trzymam rękę na pulsie - z prepaidem nic mnie
    nie trzyma :)

    > Nie wiem co to jest emulacja rs. :(

    Chodziło o emulację portu com (RS232) na usb. RS232 miało ograniczenie
    prędkości do 115200 b/s i nie mam pojęcia, czy w konkretnym
    zastosowaniu to się nie pojawi (choć od dawna chyba się nie pojawia).