  • Data: 2011-05-07 18:32:42
    Temat: Re: Prędko?ć łšcza i parę pokrewnych spraw
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-07 07:56, J.F. pisze:

    > pod koniec pojawily sie i szybsze porty (do 460 kb/s, a moze nawet
    > gdzies i 920).

    Ja bym tego nie nazwał 'szybszymi portami', tylko szczególnymi
    implementacjami, które w trybie synchronicznym takie prędkości
    osiągały - osiągały te prędkości na zwykłych kabibelkach i tych
    portach do których mogłeś je podłączyć? Zresztą nie tylko RS232
    w zakresie interfejsów szeregowych istnieje. Stosowane są również
    RS422/RS485, co obsługują np. wyroby Prolifica (dość powszechne
    2303). Tam prędkości są dużo wyższe i nadal są to porty szeregowe :)

    > Przy emulacji na USB to chyba i tak bez znaczenia - predkosc moze byc
    > zignorowana o ile rzeczywisty port "RS232" sie gdzies nie pojawia.

    Samo USB to port szeregowy - nie mam pojęcia jak były te interfejsy
    implementowane w konkretnych zastosowaniach. Jeżeli telefon z defaulta
    miał kabel szeregowy i jako opcja był kabel usb z czymś tam w środku
    + sterownik to niby jak to miało działać szybko?

    A tak, to kolejna kwestia.