  • Data: 2011-05-06 20:01:40
    Temat: Re: Prędkość łącza i parę pokrewnych spraw
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 21:35, Przyjazny pisze:

    > Nieprawda.

    Co nieprawda? To, że implementacja RS232 w PC nie miała takich
    ograniczeń i że emulacja RS232 na USB nie miewała takich
    ograniczeń? Jak najbardziej prawda. Zdaje się, że nie widziałeś
    jak były takowe kable zbudowane i jak wyglądała kwestia RS-232C.

    > Miałem urządzenia które bez problemu przepychały megabit, a
    > więcej chyba też mogły. Co prawda synchroniczne, ale RS232 :P.

    Miałem urządzenia... No, ja też. Nawet mam teraz i nadal nie
    wiem jak jest zaimplementowana emulacja w tym konkretnym
    przypadku. Zresztą napisałem o tym powyżej.