  • Data: 2012-10-17 12:06:25
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-17 11:49, J.F pisze:
    > Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > A moglbys sypnac garsc przykladow ? Kto, co ?
    >

    > O, tu mam jeden przyklad
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12347426,Kolejne
    _bankructwo__Tym_razem_Transsystem__Zlecenia.html

    > A prosze jak pieknie bylo, pomagalismy Niemcom Porsche robic

    Po pierwsze to raczej nie jest polska firma. "Głównym właścicielem
    podłańcuckiej firmy od 2007 r. jest fundusz Natixis, który ma siedzibę w
    Paryżu."
    Po drugie co to ma wspólnego z high tech przy którym się pożywi
    elektronik konstruktor?

    > Bo tez nie bardzo wiem co masz na mysli, tym niemniej apetyt i potrzeby
    > rosna - nie da sie juz zrobic "prostego interfejsu za duze pieniadze",
    > teraz trzeba przebrnac przez wiele zagadnien. W tym np normy od CE/EMC :-)

    No ale przeszedłeś przez jakieś normy CE/EMC, czy tak sobie wyobrażasz,
    że to jest takie potworne, że na pewno się nie da?

    > Od kazdego miec czlowieka, wysylac nie wiadomo gdzie na przeszkolenia,
    > polowe czasu rezerwowac na nauke ..

    Ale tak jest w każdej dziedzinie. Czy to mechanicznej czy spożywczej.
    Jak się chce robić dużą produkcję to rzeczywiście firma musi mieć
    pracowników zajmujących się wszystkimi problemami prawnymi i
    administracyjnymi. Ale to nie wyklucza istnienia małych firm które po
    prostu dostarczają produkt do głównego wykonawcy i on swoimi służbami
    dba by produkt finalny miał wszystkie dupokrytki.

    --
    pozdrawiam
    MD