  • Data: 2012-10-17 14:17:49
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piotrze, ekonomia w skali makro jest prosta - drobny procent spoleczenstwa
    > wystarczy do zapewnienia dobr niezbednych calemu spoleczenstwu.
    > A z czego ma zyc reszta ?

    Może z zaspokajania mniej niezbędnych dóbr. No chyba nie myslisz, że z
    utrudniania życia tym produktywnym i operatywnym. Dzisiaj mamy czasy, gdzie
    mocno opadatkowana praca to sposób na walkę z pracą, podobnie jak z nałogami.
    Tymczasem walczy się, by ktoś, komu się nie chce wcale pracować miał zapewnione
    dostęp do dóbr i bezpieczeństwo, itd.
    Moim (i nie tylko) zdaniem wszystko idzie w złym kierunku. Nie widać także
    alternatywy politycznej, by ten kierunek zmienić na bardziej sensowny. Wybory
    wygrywa się obiecywaniem socjalu... oj taki offtop wyszedł.
    --
    Pozdr
    EM