    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Mon, 31 Aug 2015 21:00:03 +0200
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq6tn$eb7$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <mrqg6v$kug$1@dont-email.me>
    <2...@p...pl.invalid>
    <mrs618$hdc$1@dont-email.me> <mrs84r$sjn$1@speranza.aioe.org>
    <mrsbvo$7i5$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <mrshs4$tvn$1@dont-email.me> <ms21b1$c3c$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    bartekltg wrote:

    > Chyba przesadzasz. Przenoslem się na noobuntu właśnie ze względów
    > okołozawodowych (zabawa w numerki jest po prostu wygodniejsza,
    > nie trzeba się z każdą pierdołą męczyć) i wychodzi na to, że
    > przez większość czasu to ubuntu jest włączone.

    Ale z czym przesadzam? Opisuję tylko swoje obserwacje, w tym
    doświadczenie osobiste. Aby uniknąć irytującego procesu przełączania się
    między systemami mam Windows i Debiana zwirtualizowane krzyżowo
    -- uruchamiam dowolny z nich jako prawdziwy system, a drugi pojawia
    się w trybie seamless, ze swoimi okienkami na tym samym pulpicie.
    Debian nie był włączany od ponad roku. Jak już koniecznie muszę
    przegrepować gzipa, to wystarcza mi Cygwin.

    Linux chodzi na serwerze NAS, ale tam go praktycznie nie widać
    -- udostępnia pliki po sambie i w weekend włączę mu FTP, bo właśnie
    się pojawiła potrzeba.

    OIMW żaden z moich podwładnych Linuksa w domu nie ma, choć w razie
    potrzeby umieliby napisać dla niego sterownik. Pamiętam nawet, że
    mnie to zdziwiło. :)

    > Do oglądania filmów, szperania w necie czy pisania postów niczym wielkim się od
    windowsa
    > nie różni.

    Ja widzę różnicę. MS okienka są po prostu ładniejsze, ale de gustibus.
    A i tak cała różnica między posiadaniem i nieposiadaniem Windows to
    kwota mniejsza, niż para dobrych butów. Szkoda energii na dyskusję.

    Pozdrawiam, Piotr