    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <rlf51a$e9s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b1e6a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlf86g$gar$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b37d1$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlh136$p6e$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c0b57$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlh2g9$qaf$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c17cc$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlhbl6$9s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c36a9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlhdi8$1f5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c4815$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlhina$4t3$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 7 Oct 2020 13:00:25 +0200

    W dniu 2020-10-06 o 12:59, Cavallino pisze:

    > Dokładnie taką samą sytuację miałem.
    > Dzwonili o 10:51.

    Serwis podał mi mailowo, że nic im nie wiadomo, żeby wczoraj ktokolwiek
    (oprócz mnie) dzwonił i wypytywał o sprawy dotyczące ładowania.
    Możesz mnie teraz ścigać za oszczerstwo, ale na podstawie danych, które
    otrzymałem z sekretariatu mogę stwierdzić, że kłamałeś w kwestii
    kontaktu z tym serwisem.

    > Ja rozmawiałem z doradcą serwisowym, więc aż tak głęboko w to kobitka
    > nie wchodziła.

    Z tego co zauważyłem, to nie ma tam żadnego doradcy serwisowego płci
    żeńskiej.
    I to skłoniło mnie do podrążenia wczoraj tego tematu.
    Mogłeś co najwyżej rozmawiać z sekretarką, ale jakoś dziwnie
    nikt tego nie pamięta a potwierdzili mi to dziś pisemnie.

    Więc mogę Ci napisać krótko, że nie wygląda to dobrze dla Ciebie
    i że jak dla mnie, to możesz spadać.