  • Data: 2020-10-07 13:33:54
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-07 o 13:15, Cavallino pisze:

    > Co oznacza tylko iż łatwo im przychodzi udzielanie odpowiedzi, bez
    > sprawdzenia i pokrycie w rzeczywistości.
    >
    > Albo po prostu znowu łżesz.
    > I to jest najbardziej prawdopodobne u kogoś kto nagminnie wypowiada się
    > tonem eksperta w tematach, których nawet nie liznął.

    Nie. Ja po prostu sprawdziłem.
    Mam maila, w którym na moje zapytanie odpowiadają,
    że nikt inny nie pytał wczoraj o te sprawy.
    Więc mogę śmiało napisać, że jesteś kłamcą w kwestii tego dowiadywania się.
    Ale pewnie śmiało da się to rozszerzyć na inne tematy.

    > Proszę o ten mail, to na niego im odpowiem....

    Jak zechcesz odeprzeć zarzut, że jesteś kłamcą,
    to materiał dowodowy czeka.

    > ROTFL !!!
    > Twoja śmieszność przekracza wszelkie granice.
    > Naprawdę jesteś na tyle ograniczony, że sądzisz iż masz prawo i
    > zdolności żeby kogoś oceniać, na podstawie włąsnych wymysłów?

    > Właśnie Ty spadasz, a raczej spływasz do ścieku, we właściwym towarzystwie.
    > PLONK

    Nie oceniam Cię na podstawie moich wymysłów, tylko Twoich wpisów
    i po sprawdzeniu, że serwis nic nie wie jakoby ktoś wypytywał, to
    stwierdzam, że
    jesteś trollem i do tego kłamcą.

    I tyle.