  • Data: 2020-10-07 13:15:26
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-10-2020 o 13:00, cef pisze:

    > Serwis podał mi mailowo, że nic im nie wiadomo, żeby wczoraj ktokolwiek
    > (oprócz mnie) dzwonił i wypytywał o sprawy dotyczące ładowania.

    Co oznacza tylko iż łatwo im przychodzi udzielanie odpowiedzi, bez
    sprawdzenia i pokrycie w rzeczywistości.

    Albo po prostu znowu łżesz.
    I to jest najbardziej prawdopodobne u kogoś kto nagminnie wypowiada się
    tonem eksperta w tematach, których nawet nie liznął.

    > Możesz mnie teraz ścigać za oszczerstwo, ale na podstawie danych, które
    > otrzymałem z sekretariatu mogę stwierdzić,  że kłamałeś w kwestii
    > kontaktu z tym serwisem.

    Proszę o ten mail, to na niego im odpowiem....

    > Z tego co zauważyłem, to nie ma tam żadnego doradcy serwisowego płci
    > żeńskiej.

    Ale zapytałeś ich o to?
    Bo raczej kobitkę od faceta po głosie rozpoznać potrafię.

    > I to skłoniło mnie do podrążenia wczoraj tego tematu.
    > Mogłeś co najwyżej rozmawiać z sekretarką,

    Nie.
    Dodzwoniłem się do faceta, pewnie z recepcji, ale nie był w stanie
    odpowiedzieć na moje pytania, więc zanotował numer i po kilkunastu
    minutach oddzwoniła kobitka, która przedstawiła się jako doradca
    serwisowy serwisu VW.

    >ale jakoś dziwnie
    > nikt tego nie pamięta a potwierdzili mi to dziś pisemnie.
    >
    > Więc mogę Ci napisać krótko, że nie wygląda to dobrze dla Ciebie

    ROTFL !!!
    Twoja śmieszność przekracza wszelkie granice.
    Naprawdę jesteś na tyle ograniczony, że sądzisz iż masz prawo i
    zdolności żeby kogoś oceniać, na podstawie włąsnych wymysłów?

    > i że jak dla mnie, to możesz spadać.

    Właśnie Ty spadasz, a raczej spływasz do ścieku, we właściwym towarzystwie.
    PLONK