  • Data: 2020-10-07 13:00:25
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-06 o 12:59, Cavallino pisze:

    > Dokładnie taką samą sytuację miałem.
    > Dzwonili o 10:51.

    Serwis podał mi mailowo, że nic im nie wiadomo, żeby wczoraj ktokolwiek
    (oprócz mnie) dzwonił i wypytywał o sprawy dotyczące ładowania.
    Możesz mnie teraz ścigać za oszczerstwo, ale na podstawie danych, które
    otrzymałem z sekretariatu mogę stwierdzić, że kłamałeś w kwestii
    kontaktu z tym serwisem.

    > Ja rozmawiałem z doradcą serwisowym, więc aż tak głęboko w to kobitka
    > nie wchodziła.

    Z tego co zauważyłem, to nie ma tam żadnego doradcy serwisowego płci
    żeńskiej.
    I to skłoniło mnie do podrążenia wczoraj tego tematu.
    Mogłeś co najwyżej rozmawiać z sekretarką, ale jakoś dziwnie
    nikt tego nie pamięta a potwierdzili mi to dziś pisemnie.

    Więc mogę Ci napisać krótko, że nie wygląda to dobrze dla Ciebie
    i że jak dla mnie, to możesz spadać.