  • 11. Data: 2010-02-25 17:55:35
    Temat: Re: Pomozcie wybrac monitor: 30" HP LP3065 czy 27" Dell U2711
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Plissken pisze:

    Hej

    > A czy my sie czasem nie znamy z pl.rec.motocykle? Kryhu i de Fresz, tak
    > mi sie kojarzy.

    Noba :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2010-02-25 18:33:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-25 18:38:07 +0100, "Plissken" <p...@w...pl> said:

    > A czy my sie czasem nie znamy z pl.rec.motocykle? Kryhu i de Fresz, tak
    > mi sie kojarzy.

    Nie, my Cię już nie znamy, odkąd pogoniłeś motóra, o!

    ;-)))

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-02-25 18:42:58
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Jak dla mnie to do pracy za duże, za wiele trzeba kręcić szyją, czy się
    > wręcz przesuwać, jednolitość kolorostyczna na całej powierzchni jest
    > niemal niemożliwa do uzyskania.

    Jak dla mnie 30-tka jest może jeszcze trochę za mała, ale wreszcie
    zapewnia to jako-taki, pieprzony komfort pracy. Wreszcie mogę oglądnąć
    przygotowywane do druku powiększenia 60x40 w 1:1. Rozdzielczość jest
    słuszna, paletki nie zabierają miejsca, w ID składa się bajecznie -
    rozkładówki nie trzeba powiększać podczas pracy (czasem trzeba
    pomniejszać.

    Natomiast zamiast Della czy innego HP sugeruję wziąć NEC-a 3090WQXi,
    lub zaczekać na nowe panele NEC serii PA - 271 i 301.

  • 14. Data: 2010-02-25 19:39:09
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Nie, my Cię już nie znamy, odkąd pogoniłeś motóra, o!
    >
    > ;-)))

    Wstretne pyry, nie gadam z Wami ;D Przesiadlem sie na rower :D Ale sentyment
    zostal i pewnie jak bede przechodzil kryzys wieku sredniego to kupie
    jakiegos demona.

    pozdrawiam cieplo,

    Plissken

  • 15. Data: 2010-02-25 20:26:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-25 19:42:58 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > Jak dla mnie 30-tka jest może jeszcze trochę za mała, ale wreszcie
    > zapewnia to jako-taki, pieprzony komfort pracy.

    Ja tam przed 30" się czuję jak w pierwszym rzędzie w kinie.

    > Wreszcie mogę oglądnąć
    > przygotowywane do druku powiększenia 60x40 w 1:1.

    No można, ale po co? Jak się pracuje, to i tak nad kawałkiem, więcej
    niż minuta kątowa i tak wzrok nie obejmuje, więc aby zobaczyć całość
    trzeba albo pomniejszyć, albo samemu się odsunąć na odległość, z której
    nie widać szczegółów. Ja tam wolę bardziej kompaktowe środowisko pracy
    i przemyślaną organizację powierzchni roboczej - bez otwartego myliona
    palet, gdzie z 1/3-1/2 korzysta się raz na miesiąc.

    > Rozdzielczość jest
    > słuszna, paletki nie zabierają miejsca, w ID składa się bajecznie -
    > rozkładówki nie trzeba powiększać podczas pracy (czasem trzeba
    > pomniejszać.

    Rozkładówki A4 na 24" są jak dla mnie wystarczająco dobrze widoczne do
    lejautowania, a do pracy nad detalami i tak wygodniej jest sobie
    powiększyć porządany fragment.

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-02-25 20:30:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-25 20:39:09 +0100, "Plissken" <p...@w...pl> said:

    > Wstretne pyry, nie gadam z Wami ;D

    Może i pracuję w pyrlandzkiej firmie, ale wypraszam sobie wyzywanie
    mnie od kartofli, w życiu byłem tam ze 3 razy :-P

    > Przesiadlem sie na rower :D

    Przynajmniej sezon nie jest dłuższy, myhyhy. No i w tym kieleckiem to i
    tak wszędzie blisko ;-)

    > Ale sentyment zostal i pewnie jak bede przechodzil kryzys wieku
    > sredniego to kupie jakiegos demona.

    Rok-dwa idzie wytrzymać, a później pękniesz jak ten chomik ;-)

    > pozdrawiam cieplo,

    I wzajemnie.

    de Fresz

  • 17. Data: 2010-02-26 22:56:48