  • Data: 2009-06-11 18:18:02
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "Sarr." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek wrote:

    > Użytkownik "thearti" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqk.googlegroups.com...

    > 1. Nikt inny nie ma prawa grzebać w moich notatkach czy programach.
    > 2. Jeżeli chce użyć czegoś, to ma mnie grzecznie poprosić
    > 3. Jak jestem na urlopie to i tak nikt nie ma prawa ruszać mojego
    > komputera/programów.
    > 4. Gdybym przypadkiem np. umarł i był nieżywy - cóż, strata dla
    > ludzkości którą wtedy już bym się nie przejął.
    no to sie nam pan przedstawil tutaj, przed milionami sluchaczy ;]
    widac, ze nie jestes ani programista, ani nigdy nie pracowales w
    zespole, ale project manager to, ohoho, bylby z ciebie nieprzecietny...
    w tych 4 punktach definitywnie sie okresliles...

> [...]
    > osiągnięć - jak raz puścisz swoje dokonania w obieg, to potem nie masz
    > szans aby mieć kontrolę nad tym, co wymyśliłeś. Zdecydowana większość
    > polskich programistów bawi się w lekarza: "pokaż mi co ty tam masz".
    > Ludki wierzą że jest to konieczne bo nie wypada niczego stworzyć
    > samodzielnie, a zresztą - mało co potrafią - więc tzw. "współpraca" jest
    > dla nich jedyną nadzieją. Znaczy się znajdą jakiegoś osła i będą jechać
    > na jego grzbiecie. Albo zrobią "team" i w setkę będą bąki zbijać... zero
    > postępu ale za to jaka wytężona praca - normalnie hektolitry kawy i tony
    i tu tez przedstawiles zasciankowe myslenie. moglbym nawet odebrac
    powyzwszy tekst jako obelge, bo widzisz jestem programista, pracuje w
    zespole, bynajmniej nie na stanowisku szeregowego kodera. dlatego
    [niestety dla ciebie] doskonale zdaje sobie sprawe z tego jakie
    dyrdymaly ty wypisujesz o czyms o czym nie masz zielonego pojecia a co
    dla mnie jest chlebem powszednim. nie musze sobie ani nikomu innemu
    udowadniac swojej wyzszosci. nie pracuje po polsku, wspolnym jezykiem z
    zespole jest angielski z racji bycia wspomnym mianownikiem wszystich
    kolegow z roznych krajow. to zdaje sie dla ciebie nie do pojecia. a po
    polsku rozmawiam jak ide do domu. jezeli chcesz sie wyzalic to nie ta grupa.

    BR,
    Sarr.