  • Data: 2009-06-19 07:50:56
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: matmis <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 20:10, "slawek" <s...@h...pl> wrote:

    > Po drugie -  prawo autorskie to rzecz swieta

    oddaj Bogu co boskie, a cesarzowi - co cesarskie. Prawo to tylko prawo
    i w różnych krajach bywa różne.

    To czego się czepiłeś, czyli prawo do autorstwa utworu i oznaczenia
    utworu swoim nazwiskiem lub pseudonimem albo do udostępniania go
    anonimowo, jest wg polskiej ustawy niezbywalnym prawem osobistym (choć
    w przypadku programów nic poza prestiżem z tego nie wynika). Natomiast
    w prawie USA nic takiego nie widziałem. Czy jak napisze program jako
    "work for hire" dla firmy ze stanów, to pójdę za to do piekła? ;-)

    > tak mozna. Trzeba byc tylko grupa niezaleznych konsultantów czy jakos tak.

    Żadne trzeba. Można. Nie jest to bez wad, bo jak się jest g.n.k. to
    pewne działania upiornie trudno przeprowadzać - ale można znaleźć
    sobie inne i też na nich zarabiać.

    > PS. Luudzieeee, lato, Slonce, plaza - szkoda czasu na trollowanie. Zróbmy sobie
    EOT.

    Nic trudnego, zacznij od siebie :-)

    -ms