  • Data: 2009-06-17 23:00:34
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h16nm2$s9f$...@n...onet.pl...

    Zrobiło się jakoś tak wakacyjnie i off-topicznie, zapomniałem że jest ten
    wątek - a proszę... ktoś wywołuje trolla z lasu...

    > A ile tych programów i o jakiej "objętości" stworzyłeś?

    Notatek mam dużo. Co do programów - trochę tego byłoby, objętość różna - ale
    jak mawiają faceci regularnie łykający te niebieskie - wielkość się nie
    liczy.

    > Przypomina mi to pewnego programistę "który pisze bezbłędny kod", popełnił
    > swego czasu coś o nazwie qmail - tylko ja mam takie skojarzenie?

    Nie wiem, nie używałem qmail ani tym bardziej nie pisałem programu qmail.
    Nie wiem też, czy mogę nie pytając się ciebie o przyzwolenie poużywać:
    twojego samochodu, twojej żony/męża (ew. córki/syna jeżeli pełnoletni, ew.
    matki/ojca gdy jesteś niepełnoletni), zrobić kupę na twoich schodach i czy
    jak zadzwonię a ty mi dasz papier - to czy mogę poskarżyć się, że nieco
    szorstki?

    Zasada w cywilizowanym/kulturalnym społeczeństwie jest prosta - co moje
    moje - co twoje twoje. Jeżeli coś jest w moim biurku, to znaczy że to jest
    moje. Jeżeli w danej chwili mnie nie ma przy biurku - to nie oznacza że
    ktokolwiek może mi grzebać w papierach. Jeżeli myślisz że jest inaczej -
    przewietrz biurko swojego szefa i potem mu o tym opowiedz.

    > Racja - skoro czegoś nie ma to nie można tego dotknąć.

    Skoro dany sprzęt jest dla mnie, to nie jest dla wszystkich. Jeżeli ktoś
    próbowałby grzebać w moim sprzęcie to po prostu naruszyłby zasady
    bezpieczeństwa. Kropka.

    > Myślę, że niewielka to strata. (zerowa? ;) )

    Skoro zerowa to tym bardziej nie ma sensu wściubiać nosa w mój komputer. To
    logiczne.

    slawek