  • Data: 2009-06-16 00:06:36
    Temat: Re: Polskie nazwy zmiennych/funkcji w nietypowym projekcie
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek pisze:

    > Użytkownik "thearti" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqk.googlegroups.com...

    > 1. Nikt inny nie ma prawa grzebać w moich notatkach czy programach.
    A ile tych programów i o jakiej "objętości" stworzyłeś?
    > 2. Jeżeli chce użyć czegoś, to ma mnie grzecznie poprosić
    Przypomina mi to pewnego programistę "który pisze bezbłędny kod",
    popełnił swego czasu coś o nazwie qmail - tylko ja mam takie skojarzenie?
    > 3. Jak jestem na urlopie to i tak nikt nie ma prawa ruszać mojego
    > komputera/programów.
    Racja - skoro czegoś nie ma to nie można tego dotknąć.
    > 4. Gdybym przypadkiem np. umarł i był nieżywy - cóż, strata dla
    > ludzkości którą wtedy już bym się nie przejął.
    Myślę, że niewielka to strata. (zerowa? ;) )

    Michoo