eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingPolska swiatowym mocarstwem informatycznym › Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.
    nl!newsgate.news.xs4all.nl!news2.euro.net!news.glorb.com!postnews.google.com!g9
    g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Date: Sun, 3 Jul 2011 14:28:18 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 85
    Message-ID: <8...@g...googlegroups.com>
    References: <p...@4...com>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <o...@4...com>
    <1...@l...googlegroups.com>
    <4e1043c5$0$10366$c3e8da3$93adb4a8@news.astraweb.com>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <a...@4...com>
    <e...@m...googlegroups.com>
    <s...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 89.229.34.123
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1309728498 21673 127.0.0.1 (3 Jul 2011 21:28:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jul 2011 21:28:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g9g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=89.229.34.123;
    posting-account=xjvq9QoAAAATMPC2X3btlHd_LkaJo_rj
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:5.0) Gecko/20100101
    Firefox/5.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:191311
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jul 3, 10:41 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:
    > On Sun, 3 Jul 2011 09:25:24 -0700 (PDT), Mariusz Marszałkowski
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > <m...@g...com> wrote:
    > >On Jul 3, 5:26 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:
    > >> On Sun, 3 Jul 2011 03:44:49 -0700 (PDT), Mariusz Marsza kowski
    >
    > >> <m...@g...com> wrote:
    > >> >On Jul 3, 12:26 pm, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:
    > >> >> On 03/07/2011 10:47, Mariusz Marsza kowski wrote:
    >
    > >> >> > Polska ma problemy, ale generalnie nie polegaja one na tym za
    > >> >> > rogiem czai sie bandyta ze scyzorykiem, albo kasjerka robi
    > >> >> > awanture o papier toaletowy - to sa wyjatki i pewnie w kazdym
    > >> >> > kraju sie zdarzaja.
    >
    > >> >> niezupe nie. Po pierwsze to nie o bandycie ze scyzorykiem mowa, tylko o
    > >> >> chamstwie obs ugi. Po drugie, w bardziej cywilizowanych krajach (tak, s
    > >> >> takie) obs uga dostaje wpis w papierach, albo traci prac za chamstwo w
    > >> >> stosunku do klient w. Wi c zdarza si to *wyj tkowo* rzadko.
    >
    > >> >Nie wyobrazam sobie zeby w Polsce za chamstwo wobec swojego klienta
    > >> >jakis pracownik nie zostal zwolniony - przynajmniej wszedzie tam
    > >> >gdzie
    >
    > >> He, he... To by dopiero bylo bezrobocie...
    > >Chcialbym zobaczyc chociaz jednego takiego pracodawce ktory powie
    > >mi ze moge u niego pracowac, a jak bede chamski wobec klientow to
    > >mnie nie zwolni.
    >
    > >W Polsce jest ciezko, jest duza korupcja, idaca za korupcja bieda, a
    > >za bieda ida problemy typu ze slabo wynagradzany pracownik, zyjacy
    > >czesto na granicy ubostwa, ktory nie jest tak samo kompetentny jak
    > >pracownik dobrze zarabiajacy, ktory ma czas i warunki na
    > >doksztalcenie
    > >sie, odpoczynek, opieke lekarska, itd. Ale bez przesady, Polska to
    > >nie jest kraj, gdzie nie mozna wejsc do sklepu bo pewnie zaraz
    > >bedzie strzelanina, albo pani zza kasy wydrapie oczy z powodu
    > >kawalka papieru toaletowego, a kazdy pracownik jest chamski dla
    > >swoich klientow.
    > >Pozdrawiam
    >
    > Gratuluje dobrego samopoczucia. Coz, takie samopoczucie jest zapewne
    > neizbedne aby czuc sie dobrze, i jak sie go nie ma to tzreba je sobie
    > wmowic.
    Nie czuje sie zbyt dobrze, mam 20 dobrych powodow do narzekania, ale
    kiepska obsluga w polskich sklepach jest na pozycji okolo 21.

    > P.S. W Empiku, w Warszawie, a wlasciwie w dwoch: W Domach Centrum (jak
    > one sie tam teraz nazywaja) i na Nowym Swiecie badalem sprawnosc
    > informacji, a konkretnie ile czasu potzreba aby panienki rozmawiajace
    > o swych studiach i swych ciuchach zauwazyly ze ja, klient, jestem i
    > czekam. Od 10 do 15 minut.  
    Bylem dzis w sklepie podbiegli do mnie po... nie wiem po ilu, ale nie
    zdazylem sie zastanowic co chce kupic i kazalem obsluzyc klientow
    ktorzy weszli do sklepu za mna. Poza tym na oczy widzialem sytuacje
    w ktorej wydano sprzedawcom nakaz szybkiego podchodzenia do
    klientow. Efekt byl odwrotny, odnosilem wrazenie ze klienci czuja
    sie naciskani ze cos maja kupic i szli (doslownie) do sklepu na
    przeciwko, bo tam mogli w spokoju przegladac towar tak dlugo jak
    chca. Lepiej to funkcjonowalo gdy sprzedawca polegal na swoim
    wyczuciu kiedy i do ktorego klienta podejsc.

    > P.S. Nie bede dalej ciagnal tej dyskusji. Uznajmy ze w Polsce jest
    > wspaniale a w Ameryce bija Murzynow.
    Ze skrajnosci w skrajnosc... W Polsce w 99.9% przypadkow kupuje
    sie towar w sklepach w normalnej atmosferze i tyle. Polska ma inne
    wazne problemy.

    Pozdrawiam




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: