  • Data: 2011-07-03 23:07:56
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:
    > Hej,
    >
    > <OT>
    > Niezly flame, niezle trollowanie :). Juz dawno takiego flame tutaj nie
    > bylo, przy tym nawet niejaki profesor kibot sie chowa :).
    > </OT>
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek

    To pokazuje, że tradycyjny usenet umiera... Mało tu ostatnio prawdziwych
    merytorycznych dyskusji o _technologiach_. Szkoda. Kiedyś było ich
    mnóstwo, teraz więcej jest dyskusji "o dupie maryny". Ale sam czasem w
    takich uczestniczę, bo chcę wyrazić swoje zdanie. Jakkolwiek potrafię
    się przyznać, że ten wątek nie powinien znaleźć się na tej grupie. ;)