  • Data: 2011-07-03 20:41:11
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Jul 2011 09:25:24 -0700 (PDT), Mariusz Marszałkowski
    <m...@g...com> wrote:

    >Chcialbym zobaczyc chociaz jednego takiego pracodawce ktory powie
    >mi ze moge u niego pracowac, a jak bede chamski wobec klientow to
    >mnie nie zwolni.
    >
    >W Polsce jest ciezko, jest duza korupcja, idaca za korupcja bieda, a
    >za bieda ida problemy typu ze slabo wynagradzany pracownik, zyjacy
    >czesto na granicy ubostwa, ktory nie jest tak samo kompetentny jak
    >pracownik dobrze zarabiajacy, ktory ma czas i warunki na
    >doksztalcenie
    >sie, odpoczynek, opieke lekarska, itd. Ale bez przesady, Polska to
> [...]

    Gratuluje dobrego samopoczucia. Coz, takie samopoczucie jest zapewne
    neizbedne aby czuc sie dobrze, i jak sie go nie ma to tzreba je sobie
    wmowic.

    A.L.

    P.S. W Empiku, w Warszawie, a wlasciwie w dwoch: W Domach Centrum (jak
    one sie tam teraz nazywaja) i na Nowym Swiecie badalem sprawnosc
    informacji, a konkretnie ile czasu potzreba aby panienki rozmawiajace
    o swych studiach i swych ciuchach zauwazyly ze ja, klient, jestem i
    czekam. Od 10 do 15 minut.

    P.S. Nie bede dalej ciagnal tej dyskusji. Uznajmy ze w Polsce jest
    wspaniale a w Ameryce bija Murzynow.