  • Data: 2011-07-05 04:50:45
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Jul 2011 05:12:52 -0700 (PDT), Mariusz Marszałkowski
    <m...@g...com> wrote:

    >Cos mi sie jeszcze nie zgadza. Dawno w Toruniu w kinie nie bylem,
    >ostatnio
    >jakies 5-7 lat temu.

    To sytuacja jeszcze wczesniejsza. Kin na ktore narzekalem juz dawno
    nie ma (Orzel i Kopernik), ale ludzie z taka mentalnoscia niestety
    zostali.

    >Pogorszylo
    >sie cos w nowych kinach?

    Nie wiem, w tym jednym nowym kinie nie bylem i nie bede dla zasady :-)

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/