  • Data: 2011-09-07 22:15:59
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/09/2011 16:28, Michal Kleczek wrote:

    > Tak jeszcze nie, ale glosy o "nadmiernych kosztach leczenia" osob w
    > podeszlym wieku - sa juz calkiem powszechne w wielu krajach zach Europy.

    No bo to jest rzeczywisty problem: służba zdrowia to worek bez dna, a
    przez ostatnych kilka tygodni swojego życia człowiek średnio nabija
    więcej kosztów medycznych niż przez poprzednie kilkadziesiąt lat. I w
    miarę postępu medycyny będzie tylko coraz gorzej, więc "głosy" mają
    rację. Ale z tego jeszcze nie wynika eksterminacja staruszków. Zresztą
    de facto nawet przymusowa eksterminacja nie redukowałaby kosztów:
    zamiast tego taką osobę możnaby po prostu przestać leczyć i wypisać ze
    szpitala, cenowo by wyszło na to samo.

    > Ale jak sie "podnosi wiek emerytalny" z uprzednia kampania telewizyjna,
    > to juz duzo mniej wychodzi na ulice. Jak jeszcze do tego dodrukuje sie
    > troche pieniedzy, zeby trudniej bylo zauwazyc kradziez, to jeszcze mniej
    > - na tyle malo, ze sie da olac albo spacyfikowac policja.

    No nie wiem, w Grecji i we Francji były dość ostre zadymy...

    > Gdzie ty widziales ten "neoliberalizm" do 2007 roku? I czym ten
    > "neoliberalizm" sie rozni od tego czegos, co jest po 2007 roku??? Jedyna
    > roznica to iloscia drukowanej kasy.

    Widziałem w Polsce, widziałem w Wielkiej Brytanii, czytałem/oglądałem o
    innych miejscach na świecie. Różni się niestety za mało, ale zmiana
    jednak jest: poglądy, które tutaj reprezentujesz powoli przechodzą z
    mainstreamu do ekstremy.