  • Data: 2011-09-09 08:01:07
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: gregorius <grzegorz.gruza@spamerom_nie.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 07:45, Michal Kleczek pisze:

    > Oczywiscie - moi rodzice (mieszkaja w Polsce) notorycznie sie spotykaja
    > u lekarza z tekstem w stylu "w Pani/Pana wieku juz sie tego i tego nie
    > leczy".
    [...]
    IMO problem w tym, że żaden lekarz tego wprost nie powie:-(.
    Ja trochę niestety chodzę po doktorach - jeżeli rozmawiam z nimi o
    leczeniu na Kasę Chorych, to nie bardzo widzą możliwość, natomiast za
    odpłatnością chętnie mną się zajmują (jestem w wieku produkcyjnym i
    aktywny zawodowo).

    gregorius