  • Data: 2011-09-10 11:20:36
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zauważyłem tego głodowego wyżywienia. Fakt to nie Sheraton ale
    > szpital jakby nie patrzeć darmowy. Zresztą u nas szpitale te które się
    > sprywatyzowały (lub są prywatne od początku) oferują standard NFZowy,
    > lub rozszerzony jak się dopłaci. I tak powinno być.

    w tym ktory ja 'wizytowalem dostaniesz na sniadanie _jedno_ jajko (+ 2-4
    kawalki chleba) bo widocznie brakuje in 35 groszy na drugie,

    GDY TYMCZASEM chodzace po korytarzach zdystansowane i nadete (nadete od
    nadmiaru kasy i zdystansowane dla tej kasy jak najbezpieczniejszego chapania)
    tluki (ktore oblalyby proste egzaminy z logiki czy matematyki na poziomie
    rozumnego 12sto czy 15stolatka - a niestety pewne kwalifikacje logiczne
    sa absolutnie potrzebne w tym zawodzie) dostaja ok 10 000 pensji/mc

    CHODZI O KONTRAST to jajko i chudnacy pacjeci na pryczach kontra 10tys
    pensji dla 'lekarzy' w wiekszosci po prostu niezwykle czesto bolesnie
    chamowatych i glupich (o tym moglbym duzo pisac)

    to ile zarabiaja lekarze wiem od znajomego dentysty ktory prawie nic nie
    robi a dostawal z nfz'tu 12tys brutto poki nie dostal pare miesiecy temu
    podwyzki o 4 tys (lekarze nie dentysci moga dostawac z tego co twierdzi mw
    podobnie ew troche mniej ) - jak spytalem od kiedy tak dobrze ten nfz im
    placi powiedziel ze od ok 10 lat;

    mnie to szokuje bo otwiera mi oczy na pewien aspekt debaty o polskiej
    sluzbie zdrowia - wziawszy wielka ilosc 'lekarzy' staje sie jasne na
    co ida te sumy typu 400zl/mc od zwyklych malozarabiajacych ludzi)

    fir

    sobie ile