  • Data: 2011-09-09 14:46:45
    Temat: Re: Polska rajem dla informatykow
    Od: "Przemek O." <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 10:47, fir pisze:

    > ja tez sie tulam od lat i bezskutecznie (o malo nie wpedzili nnie na wozek
    inwalidzki
    > z powodu swojej glupoty odnosnie boreliozy i dalej * bezskutecznie * tulam sie po
    nich
    > z powodu problemow z ukladem oddechowym )
    > szczerze znienawidzilem lekarzy w ogolnosci i jest to nienawisc realna bo
    dokladnie
    > widze jacy to w wiekszosci tepacy (i 'cwaniacy' jak mowi moj znajomy - ich
    interesuje

    To po kiego do nich chodzisz? Ja nawet nie rozmawiam z ludzi co do
    których nie mam zaufania, a co dopiero w lekarzami którym bądź co bądź
    powierza się własne życie, czy zdrowie.

    > tylko to by zgarnac swoje 10 tys na reke (a tyle teraz z naszych podatkow zgarnia
    > nawet niedorozwiniety tepak) i nie poniesc zadnej odpowiedzialnosci - natomiast z

    Nie prawda, każdego lekarza możesz pozwać za błędy w sztuce lekarskiej.
    Na szczęście u nas nie USA i nie robią z pozwów patologii.

    > reguly nie interesuje ich * wcale * wyleczenie mnie). totalna tragedia i o ile
    > ogolnie sam ekonomia sie niezbyt interesuje to ten punkt akurat jest dla mnie
    jasny:

    To że bardziej płaca się leczyć niż wyleczyć to znana prawda. Z drugiej
    strony weź pod uwagę, że stosuje się u nas dość stare metody leczenia,
    choćby z tego powodu, że NFZ ich nie finansuje. Wychodzi potem, że coś
    co można wyleczyć bez problemu, u nas jest leczone latami.

    > w szpitalu pacjenci dostaja glodowe wyzywienie (sam schudlem 6 kg w dwa tygodnie)

    Nie zauważyłem tego głodowego wyżywienia. Fakt to nie Sheraton ale
    szpital jakby nie patrzeć darmowy. Zresztą u nas szpitale te które się
    sprywatyzowały (lub są prywatne od początku) oferują standard NFZowy,
    lub rozszerzony jak się dopłaci. I tak powinno być.

    > a spacerujacy po korytarzach szkodliwi glupole dostaja po 10 tys na glowe
    miesiecznie
    > i wiekszosc ich problemu to jak odsunac od siebie pacjentow kaske inkasowac kupowac
    > jeppy i jezdzic do egiptu (totalne filisterstwo); wogole jak podsumowalem sobie ile

    Tia... oczywiście, stereotypy zakrywają Ci jasność myślenia.

    > finansowo przynalezalo by mi sie odszkodowania za dlugoletnie zwloki w moim
    wyleczeniu
    > to wyszlo 2.8 mln zlotych - tyle powinienem dostac gdyby jakis powazny sad sie tym
    > zajal i powinno poleciec to z ich kieszeni :-/

    Po to lekarze mają ubezpieczenia od działalności lekarskiej, żeby w
    razie czego z niego wypłacić odszkodowania. Jakby ie patrzeć, to też
    człowiek i też może się mylić. Co prawda skutki jego pomyłki są gorsze
    niż w wielu innych przypadkach.

    pozdrawiam,
    Przemek O.